Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M04121 Агроменеджмент в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Заңдарды басқару саласындағы теориялық және практикалық білімдерді, өндірісті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін, әртүрлі ұйымдастырушылық-құқықтық формадағы ауылшаруашылық ұйымдарының құрылуы мен жұмыс істеуінің ұйымдастырушылық-экономикалық негіздерін білетін ауыл шаруашылығы менеджерлерін даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ауылшаруашылығының әртүрлі салаларында агро менеджменттің қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы ғылыми ақпарат көздерінен кәсіби мазмұндағы ақпаратты толық алу үшін мемлекеттік және шетел тілдерін жетік білу; ауылшаруашылық өнімін, оны талдау мен қайта өңдеу сапасын басқарудың халықаралық стандарттары негізінде басқарудағы жаңа идеялар
  • Қызметкерлердің кәсіби деңгейін көтеру мен ынталандыру үшін әртүрлі мотивациялық әдістер мен бағдарламаларды қолдану
  • Кәсіп жүргізу кезінде тәуекелдерді басқару дағдыларына ие болу; бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуге бағытталған ұйымның стратегиясын талдау, әзірлеу және іске асыру
  • Кәсіпорынды инновациялық нарыққа шығару бойынша шешімдерді ұсыну, технологиялық, тауарлық инновацияларды енгізу бағдарламасын жасау; тиімді инновацияның қажеттілігі мен таңдауын экономикалық негіздеу және инновациялық процестерді жоспарлау
  • Кәсіпорынның экологиялық қызметін жоспарлау, кәсіпорындағы бастапқы экологиялық жағдайды негіздеу дағдыларына ие болу; қоршаған ортаға әсер етуді басқару
  • Ауылшаруашылық кәсіпорындарының әртүрлі формаларында, фермерлік жүйелерде өндірісті ұтымды ұйымдастыру әдістерін қолдану; жерді, технологияны және басқа өндіріс құралдарын пайдалануды тиімді ұйымдастыру, өндірістік қызметті ұйымдастыру
  • Ауылшаруашылық өндірісін арттыру, тауарлардың, жұмыстар мен қызметтердің сапасын жақсарту резервтерін анықтау; өндірістік әлеуетті және күрделі салымдарды пайдалануды жақсарту, өндіріс шығындарын азайту, еңбек өнімділігі мен рентабельділікті арттыру
  • Маркетингтік стратегиялар мен бағдарламалар жасау, коммуникациялық және сату қызметін ұйымдастыру, деректерді талдау әдістерін, негізгі құралдарды, маркетингтік зерттеулер тәсілдерін меңгеру
  • Өндіріс динамикасын, ауыл шаруашылығы және азық-түлік тауарларының әлемдік нарығын дамытудың бар және болашақ тенденцияларын ескере отырып, басқару шешімдерін қабылдау
  • Кәсіпкерлік идеяларды негіздеу үшін қаржылық және инвестициялық шешімдердің тиімділігін бағалау
  • Білім, ғылым және инновация интеграциясын және мамандық ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы және инновациялық технологияларды бағалау және студентке бағдарланған оқыту қағидаттарына негізделген оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу
Top