Ауылшаруашылық холдингтеріндегі маркетингтік қызметті басқару

  • Мақсаты: ауылшаруашылық холдингіндегі маркетингтік қызметтерді тиімді басқару үшін магистранттардің маркетингтік стратегияларды әзірлеу, тәуекелдерді және нарықтағы баға конъюнктурасын бағалау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы маркетингінің теориялық аспектілерін талқылау. Ауыл шаруашылығы маркетингін басқару жүйесін зерттеу. Тиімді агромаркетинг технологиясын модельдеу. Маркетингтік гуманитарологияның анықтамасы. Агромаркетинг кешенін талдау. Агромаркетинг жүйесіндегі кеңесші түсініктеме. Агроөнеркәсіп кешенін ұйымдастырудың агромаркетинг жүйесін талдау. Агромаркетингті басқарудың аймақтық жүйесін зерттеу. Кәсіби салада маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі мен әдістемесін меңгеру. Қазақстан Республикасының кәсіпорындарында ауыл шаруашылығы маркетингінің ерекшеліктері
  • Образовательная программа 7M04121 Агроменеджмент
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top