Кәсіби саладағы іскерлік коммуникация

  • Мақсаты: іскерлік серіктестермен тиімді өзара әрекеттесу үшін іскерлік коммуникация саласындағы құзыреттер жүйесін қалыптастыру Мазмұны: Коммуникация ұғымдарымен танысу. Қарым-қатынас процесінің кезеңдерінің рейтингі. Іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін көрсету. Коммуникациялық кедергілердің түрлерін түсіндіру. Іскерлік қарым-қатынаста сұрақ-жауап түрлерін қорытындылау. Іскерлік серіктестердің түрлерін ашу. Серіктеспен байланыс жасамай, оның жеке басын зерттеу. Іскерлік қарым-қатынаста аймақтар мен қашықтықтарды анықтау. Іскерлік қарым-қатынаста сын мен комплименттерді үлгілеу. Тиімді іскерлік коммуникацияның негізгі құралдарын меңгеру
  • Образовательная программа 7M04121 Агроменеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top