Клиенттік сервис және күрделі келіссөздер

  • Магистранттар үшін «Клиенттік сервис және күрделі келіссөздер» пәнін зерделеудің мақсаты тиімді клиенттік сервис жүргізу және күрделі келіссөздерді табысты жүргізу дағдыларын меңгеру болып табылады. Оқыту студенттерде клиенттермен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыруға, коммуникативтік дағдыларды дамытуға және жанжалды жағдайларда оңтайлы шешімдерді таба білуге бағытталған. Магистранттар үшін осы пәнді зерделеу нәтижесі клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсарту және клиенттік сервис саласындағы кәсібилік деңгейін арттыру болып табылады. Магистранттар оқуды аяқтағаннан кейін олардың мүдделерін ескере отырып және ымыраға келе отырып, түрлі тараптармен келіссөздерді табысты жүргізе алады. Олар сондай-ақ қақтығыстарды басқару және күрделі жағдайларды шешу дағдыларын игереді
  • Образовательная программа 7M04114 MBA Business Administration
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top