Маркетинг және бәсекелестік ұстанымдар

  • Магистранттар үшін «Маркетинг және бәсекелестік ұстанымдар» пәнін зерделеудің мақсаты маркетинг саласындағы табысты жұмыс үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру болып табылады. Оқытудың негізгі міндеті маркетингтің негізгі қағидаттарымен және әдістерімен таныстыру, бәсекелестік ортаны талдау және өнімді нарықта орналастыру стратегиясын әзірлеу болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесі магистранттарда компанияны басқарудағы негізгі функция ретінде маркетинг туралы кешенді түсінік қалыптастыру болады. Олар алған білімдерін практикада қолдана алады, бәсекелестік ортаны талдай алады, тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтай алады және тиімді маркетингтік стратегиялар әзірлей алады. Осылайша, осы пән бойынша оқыту магистранттарға өздерінің кәсіби қызметінде маркетингтік құралдарды табысты қолдануға мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 7M04114 MBA Business Administration
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top