Тамақтану индустриясындағы стратегиялық менеджмент

  • Мақсаты: стратегиялық баламаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру және оның қызметінің тиімділігін арттыру үшін тамақтану кәсіпорнының нақты стратегиясын таңдау. Стратегиялық менеджменттің мәні мен мақсаты. Мейрамхана бизнесі кәсіпорнының қызметінде қолданылатын стратегиялық басқару түрлері. Мейрамхана бизнесі кәсіпорнының стратегиялық көзқарасы мен миссиясын тұжырымдау. Мейрамхана бизнесінің стратегиялық мақсаттары мен мақсат қою процесі. Мейрамхана бизнесі кәсіпорнының сыртқы ортасын Стратегиялық талдау. Мейрамхана бизнесінің әлеуетін Стратегиялық талдау. Мейрамхана бизнесінде қолданылатын стратегиялардың мәні мен жіктелуі. Стратегиялық баламаларды қалыптастыру және мейрамхана бизнесі үшін стратегияларды таңдау тәсілдері. Мейрамхана бизнесі кәсіпорнының өнім (қызмет) стратегиясын әзірлеу. Мейрамхана бизнесі кәсіпорнының қызметінде стратегияларды ұйымдастыру және іске асыру механизмі. Ұйымдастырушылық құрылым және ұйымдастырушылық мәдениет мейрамхана бизнесі кәсіпорнының стратегиялық өзгеру объектілері ретінде
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
Top