Қызмет көрсету технологиясы және этикет

  • Пәнді оқытудың мақсаты-халықаралық сапа стандарттарын білу және қонақжайлылық қызметтерін іске асыру негізінде тамақтану индустриясында қызмет көрсету сапасын басқару дағдыларын қалыптастыру. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының жіктелуі мен түрлері, олардың сипаттамалары, қызмет көрсету әдістері мен формалары, олардың жіктелуі. Әр түрлі типтегі және сыныптағы кәсіпорындарда қызмет көрсетуді ұйымдастырудың ерекшеліктері. Прогрессивті техникалық қызмет көрсету технологиялары. Қызмет көрсетуді ұйымдастыру кезеңдері: дайындық, негізгі, қорытынды. Үстелдерді алдын ала орнату. Таңғы асқа, бизнес-түскі асқа, кешенді түскі асқа, тапсырыс бойынша (порцияланған) тағамдар мәзірі бойынша түскі асқа, кешкі асқа дастархан жайу. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсету процесін ұйымдастыру. Қабылдаулар мен банкеттер: анықтамасы, мақсаты, жіктелуі. Қызмет көрсетудің заманауи әдістері. Қызмет көрсетудің арнайы түрлері. Шетелдік туристерге қызмет көрсету ерекшеліктері. Қонақ үйлерде, теміржол вокзалдарында, әуежайларда, өзен вокзалдарында, порттарда, теплоходтарда тұратын адамдарға қызмет көрсету ерекшеліктері. Нейрогастрономия.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
Top