PR- менеджмент және маркетинг

  • "PR- менеджмент және маркетинг" пәнін оқыту компаниялардың практикалық қызметінде жұртшылықпен байланыс әдіснамасы мен тәсілдерін (PR- менеджмент), корпоративтік имидж технологияларын, қазіргі заманғы бизнес-коммуникацияларды және тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) жақсы ілгерілетуге ықпал ететін маркетинг құралдарын тиімді қолдану бойынша білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, қоғамның әртүрлі категорияларымен тілектестік байланыс және сындарлы қарым-қатынас орнатуға бағытталған.
  • Образовательная программа 7M01103 Білім берудегі көшбасшылық
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top