Графикалық композиция негіздері

  • Пәнді меңгерудің мақсаттары бейнелеу өнері және дизайн саласындағы ойын дизайнерлерін болашақ әдістемелік сауатты кәсіби іс-әрекетке дайындау. Бейнелеу өнері әлеміндегі көркем шығармаларды, стильдерді, жанрларды және бағыттарды талдау және түсіндіру. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды зерттеу, нақты көркемдік және дизайн мәселелерін шешуге қажетті әртүрлі графикалық редакторларда (CorelDraw, PhotoShop, 3d Max және т.б.) дағдылар.
  • Образовательная программа 6B02196 Медиа және гейм технология
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top