Қазақстан Республикасында логистикалық жүйелердің бренд-менеджменті

  • Мақсаты: Бренд-менеджментті қалыптастыру қағидаттары мен технологияларын зерделеу, Қазақстан Республикасындағы көлік логистикасы компанияларының қызметіндегі брендтердің рөлі мен мақсатын түсіну. Мазмұны: Логистикалық жүйелердегі, коммерциялық және коммерциялық емес салалардағы тұжырымдамалар, стратегиялар, брендингті басқару. Көлік логистикасындағы брендті қалыптастыру принциптері. Логистикалық жүйелердегі бренд активтерін басқару технологиялары. Бренд құндылықтар пирамидасын құрудың практикалық әдістері мен тәсілдері. Бренд имиджін модельдеу технологиялары. Құру, өсу, жетілу және дағдарыс кезеңдерінде (Қазақстан Республикасының логистикалық жүйелері мысалында) брендті басқару бойынша білім мен дағдылар жүйесін қалыптастырады.
  • Образовательная программа 7M07133 Көлік жүйелерінің логистикасы
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top