6B01784 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты жалпы білім беретін мектептер, орыс тілінде оқытпайтын ТжКБ ұйымдары үшін бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән студенттерді тіл білімінің ұғымдары мен терминдерімен, әлем тілдері туралы негізгі біліммен, олардың дамуының тарихи кезеңдерімен және қызмет ету ерекшеліктерімен таныстырады, лингвистикадағы әртүрлі тілдік құбылыстарды түсіндіреді. Курстың мақсаты студенттердің қазіргі тіл білімін дамыту саласындағы білімдерін игеру, әлем тілдерінің әртүрлі классификацияларын білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиетке кіріспе
Пәннің мақсаты: студенттерді заманауи әдебиеттану саласындағы теориялық біліммен қамтамасыз ету, әдеби шығарманы талдау дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер әдеби шығарманың формасы мен мазмұнының ерекшеліктерін білуі керек, көркем мәтінді қарастыруда әдеби білімді қолдана білуі керек, әр түрлі жанрдағы әдеби шығарманы сипаттау және талдау дағдыларын игеруі керек
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық сауаттылықты дамыту практикумы
Пәнді оқу барысында студент "функционалдық сауаттылық" негізгі ұғымын, тұлғаның негізгі құзыреттерін қарастырады, оқу процесінде білімді сауатты пайдалануды үйренеді, оқу жағдайларын жасау дағдыларын, ізденіс белсенділігін меңгереді, білім алады, оқудағы ынтымақтастық және оқушылардың бағалау дербестігі бойынша білімдерге ие болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру; болашақ жұмыс үшін маман ретінде қаржылық сауаттылық білімдерін игеру және экономикалық салада тиімді өзін-өзі жүзеге асыру. Курс алынған білімді күнделікті өмірде одан әрі тиімді қолдану мақсатында жеке қаржылық жоспарлау, депозиттер, қаржы және кредит, сақтандыру, инвестициялар, зейнетақы, салықтар және басқа да қаржы санаттары сияқты негізгі бөлімдерді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Адам ағзасының дамуы мен өсуінің негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әр-түрлі кезеңдерінде мүшелер мен аппараттардың қызмет ету ерекшеліктерін, ағзаның қорғаныс күштерін арттырудың негізгі әдістерін, онтогенездегі физиологиялық функциялардың нейрогуморальды реттелуінің қалыптасуын меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты: болашақ педагогикалық қызметке, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін игеруге, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінуге кәсіби-педагогикалық бағытты қалыптастыру. Курс студенттерді орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің болашақ мамандығына енгізеді, алдағы оқу кезеңіне студенттің оқу іс-әрекетінің стратегиясы мен тактикасын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, оның педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға бағытталған. Оқыту процесінде адамның жеке ерекшеліктері, ақыл-ой еңбегінің, өздігінен білім алу мәдениеті қарастырылады; педагогикалық міндеттерді өз бетінше шешу біліктері мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Курстың мақсаты: Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Қазіргі орыс әдеби тілінің фонологиялық жүйесін дәйекті сипаттау, тілдің фонологиялық деңгейі бірліктерінің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыру. Бұл пәнді оқу студенттердің білім беру және мәдениет саласында орыс тілін оқыту процесін жүзеге асыру үшін ғылыми база ретінде русистиканың іргелі негіздерін меңгеруіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курсты игеру барысында студенттер «ғылыми зерттеу әдісі», олардың жіктелуі. Студенттер қолда бар артықшылықтар мен кемшіліктерді ескере отырып, әр әдістің ерекшеліктерімен танысады. Ғылыми зерттеу міндетін тұжырымдауға, салыстырмалы-тарихи талдау әдісіне, себеп-салдарлық байланыстар орнатуға, өз тұжырымдарын тұжырымдауға ерекше назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің морфонологиясы
Курстың мақсаты – орыс тілінің фонетика мен морфемика, фонетика мен сөзжасам, фонетика мен морфология арасындағы байланыстарды, сегменттік және супрасегменттік (просодикалық) бірліктердің грамматикалық мақсатта қолданылуын зерттеу. Бұл курста сөзжасамдағы морфонологиялық құбылыстар, фонемалардың алмасуы, интерфиксациясы, суперпозициясы, морфтардың тіркесуі, қысқаруы, түбір құрылысы талданады, мектептегі морфонологиялық құбылыстарды зерттеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістегі еңбек қорғау
Пәнді оқытудың мақсаты өндірістік ортаның жағымсыз факторларын анықтау, адамды зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғау, еңбек қызметінің қолайлы және қауіпсіз жағдайларын жасау, кәсіптік аурулар және өндірістегі авариялық жағдайлар үшін еңбекті қорғаудың теориялық және практикалық негіздері бойынша білім алушыларды даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік
Студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс Экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады. Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы аспектігіндегі орыс және қазақ фразеологиясы
Курстың мақсаты – орыс және қазақ тілдерінің фразеологиялық жүйелеріне сипаттама беру, орыс және қазақ тіліндегі фразеологиялық бірліктердің ортақ және бірегей қасиеттерін зерттеу, орыс және қазақ фразеологизмдерінің классификацияларын оқып үйрену, салыстырылған фразеологиялық бірліктердің компоненттік құрамын анықтау, орыс және қазақ фразеологиялық бірліктерінің семантикасын, қызметін, шығу көздерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Антикалық әдебиет және орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті
Пәннің мақсаты ежелгі әдебиеттің, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің негізгі даму тенденцияларын зерттеу болып табылады. Курстың міндеттері-осы кезеңдердің негізгі әдеби ескерткіштерін зерттеу. Курстың соңында студенттер әр түрлі жанрдағы көркем мәтіндерді талдай және түсіндіре білуі, пәннің терминологиялық аппаратын игеруі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Курс түзету сипатына ие. Негізгі мақсат - студенттердің орфографиялық және пунктуациялық білімдері мен дағдыларын тереңдету. Сондай-ақ, ана тілінің интерференциялық әсерінен туындаған сөйлеу қателіктерін жою мақсатында тілдік талдаудың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуге, білім алушылардың айтылу (орфоэпиялық) дағдыларын жетілдіруге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
Лексикология қазіргі тіл білімінің маңызды бөлімдерінің бірі болып табылады және филология мамандарын даярлауда үлкен рөл атқарады. Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің қазіргі орыс әдеби тілінің лексикасын зерттеудің негізгі аспектілері туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Курстың соңында студенттер пәннің негізгі мәселелерін, лексикалық жүйенің құрылымын және сөздіктердің түрлерін білуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
19 ғасырдың орыс әдебиеті
Курстың мақсаты. ХІХ ғасырдың орыс әдебиеті туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттерге көркем шығарманы талдаудың методологиялық базасы мен практикалық дағдыларын беру, бұл орыс әдебиеті мұғалімдердің кәсіби дайындығында маңызды. Пән студенттердің XIX ғасырдың орыс әдебиетінің тарихы мен дамуы туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем шығармаларды олардың жанрлық ерекшелігін, көркемдік әдістің ерекшелігін, автордың жеке стилін ескере отырып талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі әдеби үдеріс
Қазіргі әдеби үрдістің негізгі заңдылықтарын зерттеу, әлемдік әдебиеттің аса маңызды шығармаларымен танысу.Курс жалпы білім беру процесінде маңызды орын алады және жалпы мәдени үдерісте бағдарлану мүмкіндігін қамтамасыз ететін білімді меңгеруге бағытталған, бұл мұғалім-сөздіктерді дайындау үшін қажетті шарт болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс фольклоры мен ХІІ-ХҮІІI ғасырлардағы әдебиеті
Пән орыс фольклорының жанрлар жүйесін зерттеуге, студенттерді XII - XVIII ғасырлардағы әдебиеттің тарихы мен теориясымен таныстыруға, теориялық ұғымдарды игеруге бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер міндетті түрде оқуға ұсынылған көркем мәтіндерді игеруі керек, зерттелетін кезеңдегі жазушылардың шығармашылық өмірбаянының маңызды фактілерін білуі керек, әртүрлі жанрдағы шығармаларды өз бетінше талдай алуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қайта өрлеу дәуірі
Ренессанс - бұл өнердің барлық түрлерінің гүлдену кезеңі: кескіндеме, сәулет, мүсін, театр, әдебиет. Пән Ренессанстың айрықша ерекшеліктерін, көркемдік бағыттары мен стильдерін жарықтандырады, Ренессанстың көрнекті өкілдерін - Леонардо да Винчи, Рафаэль, Микеланджело, Петрарка, Джотто туындыларымен таныстырады, осы дәуірдің әлемдік мәдениеттегі рөлін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттерді теориялық-әдіснамалық және әдістемелік негіздермен, негізгі санаттармен, сондай-ақ инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады; инклюзивті білім берудің объектісі, пәні, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, қалыптасу және даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады, инклюзивті білім берудің әлеуметтік-мәдени рөлін айқындайды. Курс қазіргі заманғы білім беру (түзету) мекемелерінің қызметін және ерекше білім беру мен педагогикалық жүйелерді ұйымдастыру нысандарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инновациялық қызметтегі дизайн-ойлау (Coursera)
Курстың мақсаты: жобалау ойлауды болашақ педагогикалық қызметте инновациялық тәсілді қолданудың жаңа құралы ретінде оқып-үйрену, студенттердің шығармашылық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту, жұмыс орнында тиімді жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, ойлаудың әртүрлі түрлерінің әсерін талдау. инновациялық идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрлық беру ортасының педагогикалық дизайны
Пән таңдаған мамандығы бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді. Пәннің мақсаты - студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электронды оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту 5-11 сынып оқушыларының лингвистикалық-коммуникациялық құзіреттілігін қалыптастырудағы билингвалды тәсілмен сипатталады.Пәннің мақсаты - болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің кәсіби әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру.Пәннің негізгі міндеті-оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ерекше қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып, сабақты ұйымдастырудың әдістемелік білімі мен жан-жақты дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сөз туралы грамматикалық оқу
Курс сөздің негізгі аспектілерін оның лексикалық және грамматикалық қасиеттерінің жиынтығында грамматикалық бірлік ретінде игеруге бағытталған. Сөздің грамматикалық формалары, грамматикалық мағынасы, сөздердің негізгі лексикалық-грамматикалық сыныптары қарастырылады., олардың ішкі дифференциациясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
XIX ғасырға дейінгі қазақ әдебиеті
Бұл курста тарихи-әлеуметтік, қоғамдық-саяси жағдай контекстінде хан дәуіріндегі қазақ әдебиетінің даму сипаты қарастырылады. Көркем мәтіндер негізінде осы кезеңдегі ұлттық поэзияның дамуында маңызды рөл атқарған жыраулардың, ақындардың шығармашылық ерекшеліктері талданады. ХV - ХVIII ғасырлардағы ақындар мен жыраулардың шығармаларында елеулі мемлекеттік проблемаларға, этика, адамгершілік, ар-намыс, қадір-қасиет мәселелеріне талдау жасалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шағынкомплекті мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
Курстың мақсаты студенттерді ШКМ орыс тілін оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен таныстыру. ШКМ-де білім алу арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін және өз бетімен жұмыс істеуін тәрбиелеу. Әртүрлі параллельді оқытудағы сыныптарда орыс тілін оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін зерттеу. Бір сыныпта бірнеше параллельдер оқитын жағдайда жаңа білім беру технологияларын пайдалану. Оқу мақсатында орыс және қазақ тілдерін типологиялық салыстыру. Екінші тілді оқытудың негізгі қағидаларының бірі ретінде оқушылардың ана тілінің ерекшеліктерін ескеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның орыс тіліндегі әдебиеті
Курс Қазақстанның орыс тілді әдебиетін Қазақстан әдебиетінің "құрамдас бөлігі" ретінде, бүгінгі күні жарты ғасырдан астам тарихы бар әдеби ағым болып табылатын қазақ орыс тілділігін қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Курсты оқу кезінде студенттер Қазақстанның орыс тілді жазушыларының өмірбаянымен және шығармашылығымен танысады, орыс орыс әдебиетінде жоқ дәстүрлер мен мәнмәтінді талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу
Курс академиялық ортаға арналған және студенттерде академиялық мәтінді (эссе, баяндама, диплом жұмысы және т.б.) және қажетті сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру үшін нақты тілдік құрылымдарды құру дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған: анықтамаларды қалай беру керек, қорытындыларды сипаттау, басқа ғалымдардың пікірлерін жеткізу және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің морфология және сөзжасамы
Курс сөз формаларының тарихи қалыптасқан жүйесін, сөзді өзгерту ережелері мен заңдарын, сөйлеу бөліктерін зерттеуге, студенттерді морфология және сөзжасам саласындағы теориялық біліммен қаруландыруға, сөз құрылымын талдаудың әртүрлі түрлерінің практикалық дағдыларын игеруге; студенттердің орфографиялық сауаттылығын жетілдіруге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
17-18 ғасырлардағы шетел әдебиеті
Пәннің мақсаты-студенттер арасында 17-18 ғасырлардағы Батыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар туралы түсінік қалыптастыру, осы кезеңдегі көркем мәтіндердің поэтикасының ерекшеліктерін зерттеу. Курс соңында студенттер көркем мәтіндердің негізгі мазмұнын, әдеби бағыттардың ерекшеліктерін, 17-18 ғасырлардағы ең көрнекті шетелдік әдебиет өкілдерінің өмірбаянын білуі керек, әдеби шығармаларды түсіндіре білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағарту дәуірінің әдебиеті
Ағарту дәуірі-еуропалық мәдениет тарихындағы маңызды дәуірлердің бірі. Мақсаты – студенттерге ХVII-ХVIII ғғ.әдеби процесінің ерекшеліктері, көркемдік бағыттары мен ағымдары туралы білім беру, ағылшын, француз, неміс ағартушылығының көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен таныстыру, студенттердің дүниетанымы мен жалпы мәдениетін кеңейту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Курстың мақсаты-қазіргі орыс тілі стилистикасының теориялық негіздері туралы студенттердің мәліметтерін кеңейту, стилистикалық дағдыларды игеру, стилистикалық инстинкті дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін коммуникацияның әртүрлі салаларында қолдана білуі, мәтіндерді стилистикалық талдау және әртүрлі стильдер мен жанрлардағы мәтіндерді құру дағдыларын игеруі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытудың конструктивтік әдістері
Оқытудың конструктивті әдістері оқытудың нанопсихопедагогикалық тәсіліне негізделген. Пәннің мақсаты – өзін-өзі дамыту және пәндік тереңдетілген қолданбалы таным процесін сүйемелдейтін "қалай оқуға болатынын оқыту" дағдыларымен үйлесетін педагогтің STEAM-құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеті – жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушының жеке басын дамыту процесін тәжірибеге бағытталған зерттеумен жобалық, шығармашылық және интегративті тәсілдерді біріктіруді қарастыратын STEAM-тәсіл талаптарын іске асыру үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Курс студенттердің орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылысының ерекшеліктерін анықтауға, флексияға, сөзжасамға және сөйлем мүшелерінің қолданылуына байланысты дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Бір тілді екінші тілден ерекшелейтін грамматикалық белгілерге басты назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық коммуникация
Курстың мақсаты - студенттердің мәдениетаралық коммуникацияны дамытудың негізгі кезеңдері, мәдениетаралық коммуникацияны дамытуға үлес қосқан маңызды ғалымдар туралы білім алу. Курс лингвомәдениеттерді салыстырмалы талдауды жүзеге асыру, олардың өкілдерінің қарым-қатынас процесіндегі айырмашылықтарының маңыздылығын анықтау, шет тілі мәдениетінің өкілдерімен байланыс орнату және өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орыс-қазақ әдеби байланыстары
Бұл курста орыс-қазақ әдеби байланыстарының әлеуметтік-тарихи контекстіндегі түйінді мәселелері қарастырылады; қазақ және орыс әдебиеті арасындағы байланыстардың сипатын ашады; қазақ және орыс әдебиеттерінің эстетикалық өзара байытуындағы көркем аударманың маңыздылығын көрсетеді. Қазақ әдебиетінің көкжиегін кеңейтудегі орыс мәдениеті мен орыс тілінің маңызын түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
XIX-XX ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Бұл курс қазақ әдебиетінің орнын бір тұтас әлемдік әдеби үдеріс контекстінде қарастырады. XIX-XX ғасырлардағы көркем шығармалар негізінде сол дәуірдің әлеуметтік-мәдени процестері аясында ақындар мен жазушылардың шығармашылығына талдау жасалады. "қиын кезең" әдеби қайраткерлерінің шығармалары қазақтардың ұлттық жаңғыруына және Тәуелсіздіктің оралуына серпін беріп, саясатты өз бетінше таңдауға мүмкіндік берді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Курсты оқу нәтижесінде студенттер орыс тілінің синтаксистік жүйесінің жүйесі мен деңгейлері, синтаксистің негізгі бірліктері туралы білім алады. Оқытушылар синтаксистік ғылым теориясының негізгі және жаңа бағыттарымен танысады. Сондай-ақ, бұл курсты оқу олардың сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19-20 ғасырлардың шетел әдебиеті
Пәннің мақсаты-студенттерде 19-20 ғасырлардағы шетел әдебиеті туралы білім жүйесін қалыптастыру, көрсетілген кезеңдегі әдебиеттің орыс әдебиеті тарихымен типологиялық және байланыс байланыстарын анықтау. Курс әлемдік дамуға байланысты 19-20 ғасырлардағы негізгі әдеби бағыттар мен тенденциялар туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы сандық білім беру ресурстары
Курстың мақсаты – студенттерге оқу материалын жүйелеуге, құрылымдауға, оқу процесін модельдеуге және т.б. ықпал ететін оқу іс-әрекетінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалануды үйрету. Заманауи мультимедиялық компьютер күрделі техникалық оқыту құралы ретінде оқу процесінің мүмкіндіктерін айтарлықтай кеңейтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтінді филологиялық талдау
Курс әр түрлі сөйлеу мәнеріндегі мәтінді талдаудың негізгі дағдыларын игеруге, мәтінді аналитикалық қарастыру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс жалпылама сипатқа ие, өйткені ол университеттегі әдеби және тілдік пәндер циклін аяқтайды. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін студенттер әр түрлі стильдік мәтіндерге кешенді филологиялық талдау жасай алуы керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл және әлемнің бейнесі
Курстың мақсаты: дүниенің тілі мен суретін сипаттау, «әлем суреті», «әлемнің тілдік суреті», «концепт» ұғымдарын анықтау, дүниенің шынайы бейнесін, мәдениетін зерттеу. дүниенің суреті және дүниенің тілдік суреті, дүниенің тілдік суреті мәселесін дүниенің концептуалды суретімен байланыстыра талдау. Мәтіндер негізінде орыс тілі әлемінің тілдік бейнесін жасау жолдары талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілді емес мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқытудың интеграциялық әдістері
Оқытудың интегративті әдістері пәнішілік (орыс тілі әдебиетпен) және пәнаралық өзара байланыстың мазмұнын ашады, сонымен қатар тәжірибеге бағытталған оқыту оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, тілдік материалды талдау мен синтездеудің лингвистикалық және зерттеу құзыреттіліктерін қалай қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
20 ғасырдың батыс әдебиетіндегі жаңа бағыттар
Пән ХХ ғасырдың батыс әдебиетіндегі жаңа көркемдік бағыттардың ерекшеліктерін қарастырады: модернизм және постмодернизм, студенттерді негізгі модернистік ағымдармен - сюрреализммен, экспрессионизммен, экзистенциализммен таныстырады. Курс студенттердің ХХ ғасырдағы батыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен мектептер туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Пәннің мақсаты-студенттерді орыс әдеби тілін қалыптастырудың әртүрлі кезеңдерімен таныстыру, даулы мәселелерді шешу процесінде ғылыми ойлау дағдыларын дамыту. Бұл курс болашақ филолог-мұғалімдерді даярлауда маңызды орындардың бірін алады. Курсты оқу барысында студенттер орыс әдеби тілінің эволюциясы туралы түсінік алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Әлем тілдері және олардың ғылыми сипаттамасы қарастырылады, тіл білімі тарихын білдіретін және қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасын құрайтын ғылыми бағыттар мен мектептер, теориялар, тұжырымдамалар оқытылады. Орыс және жалпы тіл білімі тарихындағы бағыттардың тиісті лингвистикалық тұжырымдамаларының мәні және олардың орнын анықтау; тіл білімі мен басқа да ғылымдардың түйісуінде туындаған мәселелер, сондай-ақ тілдің аз зерттелген жақтары байланысты мәселелер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиеті 20-21ғасырдың басы
Курс студенттерді 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен таныстыруға бағытталған-21 ғасырдың басы. Курс аяқталғаннан кейін студенттер осы кезеңдегі орыс әдебиетінің ең маңызды шығармаларының мазмұнын игеріп, әртүрлі жанрдағы шығармаларды ғылыми әдеби талдау дағдыларын игеруі керек. Пән болашақ әдебиет мұғалімдерін кәсіби даярлауда ерекше орын алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдебиет теориясы
Бұл курс Қазіргі әдебиеттанудың негізгі мәселелерін қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде студент әдебиет теориясының проблемалық мәселелерін еркін түсініп, пәннің терминологиялық аппаратын меңгеруі керек, әдебиеттану ғылымының негізгі бағыттарын, тұжырымдамаларын, даму кезеңдерін білуі керек, әртүрлі көркемдік әдістерді, жанрларды, әдеби бағыттар мен стильдерді талдау дағдыларын игеруі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тілдік жүйедегі мәтін және дискурс
Курстың мақсаты – қазіргі тіл білімінде белсенді түрде зерттеліп жатқан мәтін және дискурс ұғымдарын саралау саласындағы студенттердің білімін жаңарту. Осы категорияларды ажырата білу студенттердің тек мәтінді ғана емес, сонымен қатар тиімді пайдалануына мүмкіндік береді. Сондай-ақ студенттердің орыс тілін дамыту үшін сөйлеу коммуникациясының үлгілері ретінде оқу процесінде дискурс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тіліндегі белсенди үдерістер
Курс ХХ ғасырдың аяғы –21 ғасырдың басындағы орыс тіліндегі фонетика, лексика, фразеология, морфология, синтаксис, стилистика саласында белсенді процестерді зерттеуге бағытталған. Қазіргі тілдік материалмен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, атап айтқанда, орыс тілінің сөздік құрамындағы өзгерістердің ең айқын көзі ретінде көркем сөйлеу лексикасына, бұқаралық ақпарат құралдарына көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасының, фразеологиясының ерекшеліктерін оларды салыстыруда біледі, салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді, түсіндіреді; қазақ әдебиетінің кезеңділігін, орыс-қазақ әдеби байланыстарының тарихын, негізгі әдеби-көркемдік бағыттарын біледі. Мәдениетаралық коммуникация теориясының (МАК) негізгі ережелерін біледі, кәсіби мәселелерді шешуде МАК саласындағы білімді қолданады.
- Сөйлеу түрлерінде әртүрлі қарым-қатынас дағдыларын меңгерген (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу; әртүрлі мәтіндерден ақпаратты табады және алады, оқыған мазмұнын адамгершілік нормалары мен жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан бағалайды; оқығанға қатысты өзіндік ұстанымын тұжырымдайды; әдебиет туралы тұтас тарихи-әдеби құбылыс ретінде түсінікке ие; әртүрлі жанрдағы әдеби шығармаларды талдайды және негізгі әдеби және лингвистикалық ұғымдарды меңгерген.
- Қазіргі орыс тілінің, орыс және шетел әдебиетінің, орыс ауызша халық шығармашылығының теориясы мен тарихын біледі және түсінеді, орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесінің ерекшеліктерін, оның стилистикалық мүмкіндіктерін талдайды, әртүрлі тілдік және әдеби талдау әдістерін біледі. Негізгі әдеби ағымдарды біледі, орыс және шетелдік жазушылардың шығармашылық ерекшеліктерін талдайды.
- Менеджмент функцияларын меңгеру негізінде мектептің, сыныптың тұтас педагогикалық процесін басқаруды жүзеге асыруға қабілетті; педагогика саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктердің негізгі дидактикалық принциптері мен нәтижелерін біледі және қолдана алады. Оқу процесінде оқытудың сындарлы әдістерін қолданады.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы мен теориясын біледі; орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетінің қазіргі заманғы мектеп курсының мазмұнын біледі; орыс тілі мен әдебиетін интеграцияланған оқыту әдістемесін, заманауи оқыту технологияларын меңгерген; шағын жинақты мектепте орыс тілін әртүрлі жастағы және көп деңгейлі оқыту әдістерін қолданады.
- Блумның когнитивтік теориясы негізінде оқушылардың күтілетін нәтижелерін критериалды бағалау технологиясын түсінеді және тиімді пайдаланады; оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті тәсілді, орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқытуда оқытудың инновациялық әдістерін, соның ішінде сындарлы және цифрлық технологияларды пайдаланады. Заманауи цифрлық білім беру ортасының ерекшеліктерін, СББР-ның негізгі түрлерін біледі, оларды сауатты саралайды, оқу жағдайларына байланысты барабар қолданады. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, педагогикалық міндеттерді шешу, оқытудың жаңа нысандарын енгізу кезіндегі қиындықтар мен перспективаларды бағалау үшін дизайн-ойлау әдістемесін қолдануға қабілетті.
- Экономикалық және экологиялық білімнің негіздерін біледі, еңбекті қорғау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті сезінеді. Оқушылардың даму физиологиясы туралы білімді сауатты қолданады, толеранттылық, диалог және ынтымақтастық қағидаттарын басшылыққа алады.
- Академиялық жазу негіздерін меңгерген, ғылыми мәтінмен жұмыс істеудің негізгі принциптерін түсінеді және түсіндіреді, оларды ғылыми мәтін жазуда қолданады; зерттеудің мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын дербес тұжырымдайды, оның өзектілігін, құрылымын анықтайды, ғылыми ақпаратты жинақтайды және жүйелейді, ғылыми зерттеу әдістерін дұрыс қолданады.
- Лингвистикалық дәстүрлер мен инновациялар, тіл білімі мен әдебиеттанудың даму кезеңдері, негізгі лингвистикалық парадигмалар, тіл білімі мен әлемдік әдебиеттің қазіргі даму тенденциялары туралы біледі, тіл туралы ғылымның қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие; көркем шығармаларға (филологиялық, лингвистикалық және т.б.) талдаудың әртүрлі түрлерін жүргізеді.
- Алған теориялық білімі мен практикалық дағдыларын көрсетеді, библиографияны құрастыра алады, теориялық және практикалық (әдістемелік, тілдік) материалды жүйелеп, жинақтай алады, ұсынымдар әзірлей алады; өз көзқарасын білдіреді, дәлелді түрде қорғайды, дау-дамайға түсе алады, көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін меңгереді.