Қарым-қатынас маркетингі

  • Мақсаты –студенттерді маркетингтік әрекеттердің тиімділігін қамтамасыз ету үшін қолданылатын базалық концепциялар және әдістермен таныстыру. Мазмұны: Қарым-қатынас маркетингі концепциясының теориялық негіздері. Қарым-қатынас маркетингінде клиенттің ролі мен маңызы. Клиенттердің құндылығын зерттеудің әдістемелік аспектілері. Клиенттердің жақтаушылығын қалыптастыру кезінде CRM-жүйені пайдалану. Клиенттік бағдарламалардың сервистік құраушысы. Клиеттердің қанағаттануы қарым-қатынастарды сақтап қалу факторы ретінде. Ішкі маркетинг. Жеткізушілермен және мердігерлермен әріптестік қарым-қатынас маркетингі. Компания имиджі әлеуметтік бағытталған макркетинг құралы ретінде. Қарым-қатынас және әрекеттестік маркетингінің тәжірибелік аспектілері.
  • Образовательная программа 6B04150 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top