Аумақтық Маркетинг

  • Мақсаты – студенттерде, өзіне тән маркетингтік коммуникацияларды, олардың элементтері және өзара байланыстарымен, қалыптастыру маркетингтік сипаттағы дағдыларын тұтынушылырға жақындату пәні ретінде, басқарудың күрделі аумақтық-шарушылық нысаны туралы көзқарасын дамыту. Мазмұны: Аумақ маркетингінің әлеуметтікэкономикалық мәні. Маркетингтің мақсаттары, міндеттері, қағидалары, қызметтері, аумақ маркетингінің экономикалық мәні. Аумақ маркетингі кешенінің элементтерін құрастыру. Аумақ маркетингінің түрлері. Аумақтардық маркетингтік қызметін ақпараттық қамтамасыз ету. Аумақтық басқарудағы мақсаттық маркетинг. Аумақтық маркетингтегі сегментация. Аумақтарды позициялау және дифференциациялау. Орындар брендингі үшін тиімділігі негіздері
  • Образовательная программа 6B04150 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top