7M01706 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық қоғамдастық мойындаған деңгейде шет тілдерін меңгерген және ғылыми-педагогикалық және шет тілдерін оқыту салаларындағы кәсіби қызмет қажеттіліктерін қанағаттандыратын жаңа буынның жоғары білікті мамандарын, әдіскерлер мен зерттеушілерді даярлау; шет тілдерін оқыту және мәдениетаралық қарым-қатынас теориясында әлемнің заманауи ғылыми бейнесін меңгеру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - басқарушылық іс-әрекеттің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін зерттеу: басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайларын талдау, осы процесте адамдар арасында пайда болатын басқару процесі мен қатынастарды ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Курс психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін анықтау және шешу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілінің cөйлеу әрекеті теориясы
"Шет тілінің сөйлеу әрекетінің теориясы" курсы пәннің негіздері мен ерекшеліктері, өзекті мәселелер және оның қолданбалы мағынасы, сөйлеу механизмдері, сөйлеу процестері, ғылыми зерттеудің осы саласының әдістері туралы түсінік береді. танымдық процестер мен әлеуметтік өзара әрекеттесудегі тіл мен сөйлеудің рөлі, лингвистикалық сананың жұмыс істеуінің танымдық механизмдері, сөйлеу процестерін жүзеге асыру туралы түсінік қалыптастырады, магистранттардың тілді әлемді кодтау ерекшеліктері туралы білімін тереңдетеді және жүйелейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша және жазбаша шетел тілінің практикасы (Proficiency)
" Ауызша және жазбаша шетел тілінің практикасы (Proficiency)" пәнінің негізгі міндеті сөздік қорын дамыту, идиомаларды, фразалық етістіктерді қолдану. Оқу үдерісінде аутентиктіқ оқу материалдары, TED TALKS, Podcasts, бейнефильмдер қолданылады. Магистранттар ауызша және жазбаша сөйлеуде оқү бағдарламасы бойынша ағылшын тілінде тілдік грамматикалық материалды пайдалануы керек.Сөздік қоры 4500 сөзді құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ауызша және жазбаша шетел тілінде қарым қатынас (Proficiency)
«Ауызша және жазбаша шетел тілінде қарым қатынас (Proficiency) пәнінің негізгі міндеті әлемдік стандарттарға сәйкес магистранттардың жазбаша және ауызша мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Аталған курста әртүрлі жанрдағы мәтіндер, видео және аудио материалдар, тақырыптық сөйлеуге, академиялық жазуға арналған оқу материалдары қолданылады. Магистранттар ақпаратты сыни тұрғыдан қабылдауға, оны талдауға, дәлелдеуге және синтездеуге үйренеді».
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивтік лингвистика
Когнитивтік лингвистика теориялық және қолданбалы лингвистиканың жаңа саласы бола отырып, лексикалық, грамматикалық және басқа да көріністердің когнитивтік аспектілерін зерттеумен байланысты. Когнитивтік лингвистиканың мақсаты - дүниені қабылдау, санаттау, жіктеу және түсіну процестердің қалай жүзеге асатынын зерттеу, білім қалай жинақталады, қандай жүйелер ақпараттық қызметтің әртүрлі түрлерін қамтамасыз етеді. Когнитивтік лингвистиканың міндеті - дүниені тану және түсіну процестеріндегі тілдің рөлін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл білімі теориясы
«Тіл білімі теориясы» тіл ғылымының негізгі мәселелерін ашады. Курстың мақсаты – қазіргі заманның негізгі лингвистикалық ілімдерін, жетекші ұғымдар мен идеяларды, тіл білімі саласындағы зерттеу әдістерін меңгеру, сонымен қатар негізгі лингвистикалық ұғымдар және негізгі лингвистикалық терминология туралы түсінік қалыптастыру. Бұл ретте курста негізгі назарды тілді ғылыми тұрғыдан зерттеу әдістемесін меңгеруге, қазіргі тіл білімінің жетістіктерін зерделеуге аудару керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша практикасы C1
Бұл пән екінші шетел тілінде оқу қызметін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін көлемде тілдік және сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттарды ғылыми мәтіндерді, мақалаларды сөздіксіз түсінуге үйрету, білім беру бағдарламасы бойынша ақпарат алу бағытында түпнұсқа әдебиеттерді оқу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар ауызша академиялық сөйлеудің негізін қалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Ғылыми зерттеу әдіснамасы білім берудегі ғылыми зерттеулерді жүргізу мен талдауда қолданылатын әдіснама мен әдістерді, принциптерді зерттейтін білім саласын қамтиды. Оқытылатын пәннің негізгі мақсаттарына ғылыми сұрақтарды анықтау, гипотезаларды тұжырымдау, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін таңдау, алынған нәтижелер бойынша қорытындылар жасау, олардың ғылыми негізділігін тексеру жатады. Ғылыми зерттеу әдіснамасы шеңберінде корпустық зерттеу, филологиялық талдау, эксперименттік әдістер, салыстырмалы тарихи тәсіл және әртүрлі тәсілдер мен зерттеу әдістері қолданылады. Сондай-ақ, пәннің модульдерінің біріне ғылыми зерттеу процесіне жасанды интеллектті енгізу тақырыптары енгізілді. Ғылыми зерттеу әдіснамасына жасанды интеллект енгізу әртүрлі салалардағы ғылыми зерттеулердің тиімділігін, дәлдігі мен жылдамдығын жақсартудың үлкен мүмкіндігін ұсынады. Магистранттар ғылыми әдебиеттерді шолу және талдау барысында жасаңды интеллекті қолдана отырып, ең маңызды жұмыстарды анықтап, негізгі идеялар мен нәтижелерді бөліп көрсете алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы мәдени зерттеулер
Салыстырмалы мәдениеттану-мәдениеттің типологиясы мәдениеттің моделін ашатын барлық мүмкін концепциялар мен бағыттардың жіктелуін білдіреді. Олардың төртеуі: жүйелі, Тарихи,құрылымдық және метаисторлық, олардың әрқайсысы мәдениеттің мәніне көзқарастың алуан түрлілігін, әлемдік мәдениеттің дамуының басты кезеңдерін салыстырудың діни-дүниетанымдық және эстетикалық негіздерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Неміс тілінің ауызша және жазбаша практикасы С1
Бұл курс ғылыми мәтіндерді, баяндамаларды, рефераттарды, диаграммаларды түсінуге, талдауға, өңдеуге, формулярларды, құжаттарды өз бетінше толтыруға, Рецензиялар, жеке және іскерлік хаттар жасауға мүмкіндік беретін күнделікті және кәсіби салаларда шет тілдік қарым-қатынас дағдылары мен іскерліктерін дамытуға және жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Лингвоелтану (бірінші шетел тілі)
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі және жаһандық қарым-қатынас
Курстың мақсаты: мультимедиялық әлемдегі халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияларды түсіну. Тақырыптық курс көптеген жаһандық мәселелерді қамтиды, соның ішінде жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігін салыстырады:; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарындағы жаңа тенденциялар; технология саласындағы жетістіктер; жаһандық байланыс көздері мен жүйелерін ажырату; мәдени контексттер; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция теорияларын, әлем жүйелерін және электрондық отаршылдықты зерттеу; этикалық және құқықтық мәселелердің түсініктерді негіздеу; жарнама мен қоғаммен байланыстың әлемдік нарықтағы рөлін мен әсерін саралау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілінің сөйлеу онтогенезі
«Шетел тілінің сөйлеу онтогенезі» пәні білім алушыларды бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытуға дайындайды. Магистранттар бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқыту әдістемесімен танысады. Ағылшын тілін оқытуда ойындарды, әндерді қолдануды үйренеді. Студенттер сөйлеуді дамытуға арналған әртүрлі тапсырмалар құрастыруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілінде мәтін құзіретін қалыптастыру практикасы
Курс мақсаты - мәтіндік компетенцияға ие тілдік тұлғаны дамыту, яғни еркін әрекет ететін мәтіндік іс-әрекеттер, саналы және белсенді іс-әрекет процесінде кез келген оқу материалын меңгеру, мәтіндерді талдау, тілдік құралдарды таңдау, сөз сөйлеуді құрастыру, жаттығулардың дәстүрлі түрлерін орындау, соның ішінде мәтіндерді көру және редакциялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдік білім беруде инновациялық технологияларды қолдану
Бұл курстың мақсаты-белсенді танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері мен тәсілдерін оқыту, оқушылардың әлеуметтік қарым-қатынасы, тұлғааралық коммуникация, білім беру процесінің әр қатысушысының шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру. таным үдерісіне тартылу, олар не біледі және ойлайды деп түсіну және рефлектеу мүмкіндігіне ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
21 ғасырдағы шетел тілі мұғалімінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі
«ХХІ ғасыр шет тілі мұғалімінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі» пәні сабақ жоспарын жоспарлау және талдау, аралас оқытуды қолдану, АКТ-ны қолдану дағдыларын қалыптастырады. Магистранттар мектептегі оқу үдерісіне, жаңа әдістерге талдау жасайды, Lesson Study бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізеді. «ХХІ ғасыр шет тілі мұғалімінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі» пәні магистранттардың сыни ойлауын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілінің әлеуметтік лингвистикасы
Курстың пәні – тіл білімі пәніне әлеуметтік лингвистикалық көзқарасты зерттеу, социолингвистиканың туыстас пәндер шеңберіндегі орнын; тұлғааралық қарым-қатынастағы тілдің рөлі туралы сұрақтар; тарихи әлеуметтік лингвистика мәселелері. Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарды әлеуметтік лингвистиканың негізгі ұғымдарымен және салаларымен таныстыру; тарихи әлеуметтік лингвистика сұрақтарымен; және жеке мәселелерге әлеуметтік лингвистикалық тәсілдер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
21 ғасырдағы шетел тілі мұғалімінің мәдениетаралық коммуникация тұрғысынан құзыреттілігі
«21 ғасырдағы шетел тілі мұғалімінің мәдениетаралық коммуникация тұрғысынан құзыреттілігі» пәні магистранттардың ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінде оларға қажетті құзыреттіліктерін дамыту және педагогикалық міндеттерді шешуге құзыреттілік тәсілін қалыптастыру болып табылады. Мақсаты -шығармашылық тұлға, кәсіби маман дайындау. Білім алу үшін қажетті критерий магистранттың алған педагогикалық білімін іске асыру үшін жеке жауапкершілігі болуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шетел тілінде жазбаша және ауызша сөйлеу қабілетін көрсетеді. Компьютермен жұмыс жасауда, бағдарлама құруда, ақпаратты өңдеу әдістерін және негізгі есептерді шешудің сандық әдістерін қолдануда маңызды дағдыларға ие болады. Танымның жалпы ғылыми әдістерін (анализ, синтез, индукция, дедукция, аналогия, гипотеза, модельдеу және т.б.) қолданады.
- Қазіргі білім беру технологияларын, шетел тілін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін синтездейді, шетел тілі мұғалімінің құзыреттілік моделінің интегративті мәні мен құрамдас бөлігін талқылайды және түсіндіреді.
- Педагогиканың негізгі ғылыми тұжырымдамаларын ғылым мен қоғам дамуының жалпы мәселелерімен өз бетінше байланыстырады, білім беру сапасын және студенттермен өзара әрекеттесу деңгейін арттыру үшін жасанды интеллект элементтерін пайдаланады.
- Құқықтық және этикалық нормалар туралы білімдерін байланыстырады, кәсіби қызметте қолданады. Сабақта стандартты түпнұсқа лексиканы таңдайды; мәдениетаралық қатынас құралы ретінде шетел тілін меңгеруге қызығушылықты қалыптастырады және ынталандырады. «Шетел тілі – шетел мәдениеті – тұлға» категориясын дидактикалық зерттеу объектісі ретінде тұтастыққа бөледі.
- Білім алушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес оқу материалдары мен әдістерін бейімдеу үшін жасанды интеллектті пайдалана отырып, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемаларды, шешімдерді және олардың негіздемесін жеткізеді.
- Информатика және заманауи ақпараттық технологиялар саласындағы базалық білімдерін, бағдарламалық құралдарды пайдаланады және компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді, мәліметтер қорын құра алады. Эксперименттік-зерттеу жұмыстарының оң нәтижелерін ғылыми есеп, коммуникация, ғылыми мақала, әдістемелік құрал түрінде ғылыми түрде ресімдеп, насихаттайды.
- Түрлі әлеуметтік топтардағы адамдармен қазақ, орыс және шетел тілдерінде еркін қарым-қатынас орнатады. Ойлау мәдениеті бар, ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді және түсінікті етіп құрастыра алады, кәсіби және күнделікті тақырыптарды шетел тілінде талқылайды. Шетел тілдері арқылы оқыту мен тәрбиелеу үдерісіне өзіндік көзқарастарды іздестіру және құру қабілеттерін көрсетеді.
- Проблемалық мәселелерді шешуді ескере отырып, ғылыми-техникалық, жаратылыстану және жалпы ғылыми ақпаратты анықтайды, бағалайды және сауатты талқылайды. Тіл білімі саласынан алған теориялық білімдерін пайдалана отырып, шетел тілі мен көптілді білім беру ұғымдарын салыстырады.
- Заманауи компьютерлік технологияларды қолданады, ғылыми-техникалық және жалпы ғылыми ақпаратты контекстке байланысты табады, талдайды және өңдейді, инновациялық зерттеу әдістерін таңдайды.
- Жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, шетел тілдері арқылы оқыту мен тәрбиелеу процесіне өзіндік көзқарастарын анықтап, жобалайды. Интерактивті сабақтар мен виртуалды шеберлік сабақтарын құрастырады.
- Оқулықтар мен дәрістер мәтіндеріне, оқу және кәсіптік тақырыптар бойынша диалогтар мен монологтарға жақын әр түрлі ғылыми және оқу материалдарының моделін әзірлейді.
- Ауызша және жазбаша сөйлеуді қалыптастырады, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, кәсіби және күнделікті тақырыптар бойынша шетел тілінде өз пікірін (ауызша және жазбаша) білдіреді.
- Мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісінің қалыптасуын қамтамасыз ететін технологияларды, әдістерді қолданады, педагогикалық және ақпараттық технологияларды ұтымды пайдаланады, оқу-тәрбие процесінің кезеңдерін бағалайды, бақыланатын фактілер мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын талдайды және белгілейді, оларды болжайды.
- Шетел тілінде оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қазіргі талаптарды ескере отырып, жеке кәсіптік қызметті жоспарлайды, өзгермелі жағдайға сәйкес оған өзгерістер енгізеді.