Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (1.5) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты шетелдік филология, педагогика және психология саласында терең теориялық білімі бар, кәсіби педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметке қабілетті педагогика ғылымдарының магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Менеджмент
Ғылыми мақалалардың аннотациясы
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
Екінші шетел тілінің практикумы
Сыни ойлау және академиялық сауаттылық
Екінші шетел тілі
Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау
Оқыту барысындағы бағалау
Оқу жоспарын әзірлеу әдістемесі
Басқару психологиясы
Шет тілі (кәсіби) 2023..
Заманауи шетел тілін оқытудың теориясы мен практикасы
Жобалау және зерттеу әдістері
Заманауи онлайн әдістеріне кіріспе
Шетел тілін оқытудағы заманауи технологиялар
Шетел тілін оқытуда АКТ қолдану
Заманауи әдістемеде оқыту мәселелері
Оқу және жазу дағдыларына оқытудың теориясы мен практикасы
Шет тілдерді оқытудағы мәтін қызметі технологиялары
Аралас әдістер және пәнаралық зерттеулер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқарушылық шешімдерді қабылдау және өзге тілді білім беруді ұйымдастыруға, басшылық жасау кезінде кәсіби дағдылардың қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді.
- Шет тілді білім беруде оқу жоспарын жобалау мен әзірлеу, бағалау, оқыту нәтижелеріне мен жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегиялары мен алғышарттарын жоспарлай алады.
- Педагогикалық және ғылыми-зерттеу практикасынан және кәсіби қызметтен өту барысында алынған зерттеу және сандық дағдыларды жетілдіреді.
- Педагогикалық және ғылыми-зерттеу практикасынан және кәсіби қызметтен өту барысында алынған зерттеу және сандық дағдыларды жетілдіреді.
- Ауызша және жазбаша коммуникацияны оқыту үрдісінің лингводидактикалық заңдылықтары туралы білімді меңгереді.
- Заманауи білім берудің инновациялық технологияларын, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау мен даму стратегияларын іс жүзінде орындай алады.
- Психологиялық принциптердің мінез-құлық мәселелеріне қалай қолданылатынын талқылау үшін негізгі ұғымдар, теориялық көзқарастар, тарихи үрдістер және эмпирикалық дәлелдер туралы іргелі білім мен түсінік қалыптастырады.
- Aлынған білімді ғылыми (публицистикалық және шығармашылық), сауаттылық және түрлі форматтағы шығармашылық хат бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен салыстырады;
- Заманауи білім берудің инновациялық технологиялары, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау, кадрларды тиімді басқару әдістері және даму стратегиясы туралы біледі;
- Шет тілдік қарым-қатынасты модельдеу, оқыту құрылымын құрайтын теориялар мен тұжырымдамалар туралы кәсіби білімі бар.
- Инновациялық технологияларды пайдаланудың әртүрлі тәсілдерін ажыратады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (АКТ) негізделген коммуникативтік жағдайларды жобалайды және талдайды.
- Шет тілді білім берудің құрылымын, мақсаттарын, міндеттерін және негізгі бағыттарын анықтайды.