7M01706 Шетел тілі: екі шетел тілі в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты шетелдік филология, педагогика және психология саласында терең теориялық білімі бар, кәсіби педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметке қабілетті педагогика ғылымдарының магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Менеджмент
Менеджмент- курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді
Несиелер - 2
-
Ғылыми мақалалардың аннотациясы
Педагогикалық кәсіби қызметте алынған білімдер мен дағдылар негізінде қалыптастыру, осы бағыттағы жұмысты орындау мүмкіндігі; зерттеу жұмысының нәтижелерін сөйлеу, баяндама, ақпараттық шолу, аналитикалық есеп, мақала түрінде ұсыну; ғылыми мақалаларды жазудың әдіснамалық негіздерін білу; тақырыптың, өзектілігін, нысанын, мақсаты мен міндеттерін айқындайды; ғылым тілінің ерекшеліктерін білу.
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
Мамандықтың кәсіби-бағдарланған сөздік құрылымдарын пайдалана отырып, түпнұсқалық ғылыми-техникалық әдеби мәтіндерімен жұмыс істеу; магистранттардың ағылшын (шетел)тіліндегі ғылыми жұмыстардың академиялық типтері туралы білімдерін тереңдету және кеңейту; әртүрлі тақырыптарда эссе жоспарлауды және жазуды үйрету; ғылыми мақалаларды жазуға және оларды шетелдік баспаларға беруге үйрету.
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілінің практикумы
Шет тілінде түрлі жанрдағы сөйлеу жұмыстарын жасау; сөйлеудің тілдік формалары: әңгіме, сипаттама, монолог, диалог - және олардың фонологиялық ерекшеліктері; сөйлеу және оның фонетикалық сипаттамалары: қысқа синтагмалар, кең мелодиялық диапазон, сөйлеу жылдамдығын өзгерту, үзілістердің және дыбыстың кең спектрі. Сөйлеу стилі: бейтарап, толық, аяқталмаған.
Несиелер - 6
-
Сыни ойлау және академиялық сауаттылық
Бұл пәнаралық оқыту түрі пәнге негізделген оқудағы шығармашылық пен сыни ойлауды жақсарта отырып, оқытудың инновациялық әдіснамасын енгізуге мен стратегияларын, оқу ортасын үйренеді және студенттерге белсенді және біртұтас тәжірибе құру үшін әртүрлі әдістерді қолдану арқылы пәндік бағыттарға элементтерді енгізу мүмкіндіктерін кеңейтеді.
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілі
Пәннің мазмұны екінші шетел тілінің қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тану құралы ретінде пайдалану, қазіргі заманғы әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы; коммуникацияның негізгі функциялары: ақпараттық коммуникативтік, тұрақты коммуникативті, аффективті-коммуникативтік; әртүрлі әлеуметтік тұрғыдан анықталған жағдайларда ауызша тілдік қарым-қатынас жасау.
Несиелер - 6
-
Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау
Аннотация, рефераттау, ғылыми-техникалық аударма; оқулықтар мен ғылыми әдебиеттерді аннотация, шолу және аннотациялау; әр түрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін жүйелеу, редакциялау және аудару; когнитивтік құзыреттілікті және оның субкомпетенцияларын қалыптастыру: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени, әлеуметтік, стратегиялық, дискурсивтік.
Несиелер - 6
-
Оқыту барысындағы бағалау
Бұл пән магистранттарға білім беру саласындағы бағалау туралы терең түсінік береді. Бағалау мен оқытудың тығыз байланысын баса көрсетеді және оқудағы бағалауға қатысты әртүрлі көзқарастарды біріктіруге тырысады және оқыту барысындағы түрлі бағалау формаларын көрсетеді.
Несиелер - 4
-
Оқу жоспарын әзірлеу әдістемесі
Пәннің мақсаты оқу жоспарын жобалау, оқыту нәтижелеріне және оқу жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегияларын, процестерін, материалдары мен тәжірибелерін жоспарлау, ұйымдастыру және дамыту жолдарын оқыту. Оқу жоспарын әзірлеу негізіне: білім, дағдылар мен көзқарастарды қамтитын оқытудың нақты нәтижелерін жазу және нәтижелерді, оқыту стратегиясын және бағалау міндеттерін үйлестіру туралы бағыт-бағдар оқытылады.
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары
Несиелер - 2
-
Шет тілі (кәсіби) 2023..
Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді
Несиелер - 2
-
Заманауи шетел тілін оқытудың теориясы мен практикасы
Кешенді және пәнаралық тіл мәдениеті-тұлға құрылысы жеке тұлғаның жалпы танымдық механизміне шет тілі мен шетел мәдениеті игерілген жаңа когнитивтік-лингвокультурологиялық кешендер түрінде мәдениетаралық коммуникация субъектісінің болашақ қызметін қалыптастыру объектісі ретінде енгізілген.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау және зерттеу әдістері
Зерттеу әдістемесі пәні магистранттарды тиімді және этикалық зерттеулерді жобалауға дайындайды. Педагогика ғылымында сапалы және сандық талдаудың тиісті құрылымдары мен құралдарын үйренесіз. Пән студентті зерттеу жобасын әзірлеуге және жобалауға бағыттайды. Эволюцияның білім беру принциптеріне негізделген білім беру жүйелерін жобалау, әзірлеу және қолдану білім беру философиясы мен әдіснамасы берік және терең тамырланған эволюциялық білім беру жүйесімен үндестіреді.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи онлайн әдістеріне кіріспе
Бұл пән шетел тілін оқытудың заманауи технологиялары мен қазіргі тәсілдері туралы білім беруге, шетел тілін оқытудың онлайн әдістері мен технологияларын қолдануға арналған. Сондай-ақ ағылшын тілін заманауи онлайн оқыту және гибридті оқыту үлгілері үшін мүмкіндіктерді цифрлық платформалар арқылы дамытуды үйретеді.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы заманауи технологиялар
Бұл пән оқу курсын, қажетті ақпаратты іздестіруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, лингвистикалық мамандық оқытушыларының ақпараттық құзыреттілігінің кәсіби-бағытталған компонентін қалыптастырады; құзыреттілік көзқарас және қолданылатын білім беру технологиялары тұрғысынан оқу процесін сипаттайтын терминологияны меңгеру; білім беру технологиясының түріне байланысты сабақта қажетті жұмыс форматын дидактикалық әзірлеу үшін мәліметтерді ақпараттық іздестіруді жүзеге асыру.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілін оқытуда АКТ қолдану
Пәннің мақсаты тілдерді оқытуда ақпараттық-коммуникация технологиялары әлеуетін барынша пайдалану. Сондай-ақ, АКТ-ны қолдану тұрақты түрде оқытуға ықпал ететін бірқатар сандық тәсілдерін оқыту. Тілдік білім-бұл ашық қол жетімді ресурстар, онлайн курстар, виртуалды сыныптар және ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (акт) негізделген медиа мен түрлі сандық платформалар екендігін түсіндіру және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынасты жақсарту негізінде цифрлық сауаттылық дағдыларын оқыту.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи әдістемеде оқыту мәселелері
Пәннің мақсаты - шет тілін меңгерудің ерекшеліктерін оқып-үйрену, қателіктерді түсіндіру және әр түрлі әдістерге зерттеу әдістерін, тілді меңгеру және қолдану стратегияларын оқып-үйрену. Зерттеу және танымдық дағдыларды қалыптастыру, академиялық дербестік деңгейін арттыру, сондай-ақ магистранттардың тілдік мәдениетін қалыптастыру.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу және жазу дағдыларына оқытудың теориясы мен практикасы
Когнитивтік психологиялық, лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени зерттеулердің парадигмаларына сүйене отырып, бұл модуль түсіну мен құрылымның өзара әрекеттесетін компоненттерінің ерте жастан жасөспірімге дейінгі және одан кейінгі кезеңдері туралы жан-жақты түсінік беруге арналған. Сондай-ақ, ол сауаттылықты арттыруда ең тиімді болып табылатын педагогикалық тәжірибелер туралы зерттеу деректерін қарастырады және саясат пен практиканы сыни тұрғыдан талдауға шақырады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдерді оқытудағы мәтін қызметі технологиялары
Жоғары оқу орындарында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы ақпараттық, аналитикалық және ақпараттық библиографиялық жұмыстар, заманауи ақпараттық технологиялар; прагма-кәсіби міндеттерді шешу үшін білімді тиімді пайдалану; оқыту әдістерінде аутентті материалдарды пайдалана білу; әртүрлі әдістерді қолдана отырып, тыңдаушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аралас әдістер және пәнаралық зерттеулер
Пәннің мақсаты мен міндеттері: ғылыми зерттеулердің әдістемелік саласындағы қазіргі заманғы ұғымдарды, үдерістер мен құбылыстарды сыни талдау, білім беру саласындағы зерттеу белгісіздігі жағдайында зерттеу мәселелерін шешу үшін, әртүрлі пәндер бойынша алынған білімді біріктіру және негізгі зерттеу әдістері, қолданылатын әртүрлі әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқарушылық шешімдерді қабылдау және өзге тілді білім беруді ұйымдастыруға, басшылық жасау кезінде кәсіби дағдылардың қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді.
- Шет тілді білім беруде оқу жоспарын жобалау мен әзірлеу, бағалау, оқыту нәтижелеріне мен жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегиялары мен алғышарттарын жоспарлай алады.
- Педагогикалық және ғылыми-зерттеу практикасынан және кәсіби қызметтен өту барысында алынған зерттеу және сандық дағдыларды жетілдіреді.
- Педагогикалық және ғылыми-зерттеу практикасынан және кәсіби қызметтен өту барысында алынған зерттеу және сандық дағдыларды жетілдіреді.
- Ауызша және жазбаша коммуникацияны оқыту үрдісінің лингводидактикалық заңдылықтары туралы білімді меңгереді.
- Заманауи білім берудің инновациялық технологияларын, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау мен даму стратегияларын іс жүзінде орындай алады.
- Психологиялық принциптердің мінез-құлық мәселелеріне қалай қолданылатынын талқылау үшін негізгі ұғымдар, теориялық көзқарастар, тарихи үрдістер және эмпирикалық дәлелдер туралы іргелі білім мен түсінік қалыптастырады.
- Aлынған білімді ғылыми (публицистикалық және шығармашылық), сауаттылық және түрлі форматтағы шығармашылық хат бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен салыстырады;
- Заманауи білім берудің инновациялық технологиялары, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау, кадрларды тиімді басқару әдістері және даму стратегиясы туралы біледі;
- Шет тілдік қарым-қатынасты модельдеу, оқыту құрылымын құрайтын теориялар мен тұжырымдамалар туралы кәсіби білімі бар.
- Инновациялық технологияларды пайдаланудың әртүрлі тәсілдерін ажыратады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (АКТ) негізделген коммуникативтік жағдайларды жобалайды және талдайды.
- Шет тілді білім берудің құрылымын, мақсаттарын, міндеттерін және негізгі бағыттарын анықтайды.