Стратегиялық it-маркетинг

  • Мақсаты – ақпараттық-цифрлық технологияларды, стратегияларды жоспарлау кезінде олардың нәтижелерін кейіннен қолдану мақсатында компанияларды нарыққа және процестерге жылжытудың қолданбалы тәсілдерін қолдану. Мазмұны. Стратегиялық it-маркетингті дамытудың қазіргі тенденциялары. Стратегиялық маркетингтік зерттеулер нәтижелерінің мазмұны мен қолданылуы. Тауар саясатында it-маркетингтік стратегияларды ұйымдастыру. Өнімнің құрамдас бөліктерін талдаудың стратегиялық тәсілдерінің сипаттамасы. Тауар саясатын қалыптастыру. Баға саясатында it-маркетингтік стратегияларды қолдану. Маркетингтік стратегия шеңберіндегі Коммуникациялық саясат. IT стратегиясын іске асыру: құрылымы, жүйелері, мәдениеті және өзгерістері. Мамандандырылған маркетингтік стратегиялар: халықаралық, мәдениетаралық, аумақтық маркетинг, цифрлық
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top