Мерчендайзинг

  • Мақсаты-сауда кәсіпорнының тиімді дамуын қамтамасыз ету үшін теориялық білімді, практикалық сауда дағдыларын игеру. Мазмұны. Сауда-саттықтың түсінігі, мәні және маңызы. Сауда-саттық қызметінің объектілері, қатысушылары. Сауда-саттықтың негізгі ережелері. Психологиялық (мінез-құлық) факторлар. Сауда технологияларындағы тұтынушылардың мінез-құлық үлгілері. Тауарлар мен сауда кәсіпорындарын жіктеуге мерчандайзингтік тәсіл. Сауда алаңын бөлу және сатып алу ағындарын реттеу тәсілдері. Импульсті сатып алу әдісі. "АВС әдісі"бойынша тауарларды сату. Кәсіпорындардың әртүрлі түрлерінде сатудың аралас әдістері. Бөлшек сауда кәсіпорындарында сауданы жоспарлау.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top