Маркетингтік коммуникациялар

  • Мақсаты-коммуникацияның ғылыми-теориялық негіздерін зерделеу, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді жылжытудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны. Маркетингтік коммуникацияның теориялық негіздері мен заманауи тұжырымдамалары. Маркетингтік коммуникацияларға арналған мақсатты аудиториялар. Маркетингтік коммуникация арналары. Жылжыту жүйесіндегі шешімдер-микс. Жарнама: мәні мен түрлері. Жарнамалық қызметті ұйымдастыру. Сатуды ынталандыру. Қоғаммен байланыс. Жеке сату. Қарым-қатынас маркетингі. Жаңа коммуникациялық технологиялар. Маркетингтік коммуникацияның бір түрі ретінде брендинг құру. Жылжыту бюджетін әзірлеу. Тауарлар мен қызметтерді жылжытудың коммуникативті және экономикалық тиімділігі. Әр түрлі салалардағы фирмалар мен кәсіпорындарда коммуникациялық саясатты әзірлеу ерекшеліктері
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top