Мамандыққа кіріспе

  • Мақсаты-маркетингке бағытталған ұйымның мәнін түсінуді қалыптастыру, одан әрі кәсіптік оқытуға дайындық; болашақ мамандықтың негіздерімен танысу, маркетинг саласындағы трансформацияның ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны. Курстың пәні, мақсаттары, міндеттері. ЖОО ұлттық жүйесі. Университет. Оқу жоспары. Оқу процесін ұйымдастыру. ҒЗЖ біліктілікті арттыру тәсілі ретінде. Студенттің жеке ақпараттық ресурстары. Маркетинг теориясы мен практикасының қалыптасу және даму кезеңдері. Маркетингтің түсініктері, түсініктері мен бағыттары. Маркетинг теориясы мен практикасының экономикалық, әлеуметтік-психологиялық, философиялық негіздері. Мамандықтың көздері мен ақпараттық ресурстары. Кәсіби қызметтің негізгі бағыттары мен түрлері. Маркетингтік қызмет
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top