Көрнекі қарым-қатынас стратегиялары

  • Мақсаты-көрнекі коммуникациялар мен оның объектілерінің негізгі мәселелерін ашу, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану. Мазмұны. Дизайнды коммуникация ретінде көру және түсіну. Көрнекі коммуникацияның даму тарихы. Көрнекі байланыс нысандары мен құралдары. Жарнамадағы визуалды байланыс. Бренд стилі мен логотипінің дизайны. Жобалау дағдыларын қолдану және пайдалану. Сандық UI/UX дизайн технологиялары. Бренд пен бизнестің визуалды коммуникациясының брендтері мен стратегияларын әзірлеу. Байланыс тиімділігін талдау. Жарнамалық өнімдер мен компанияларды дамытудағы дизайнның рөлі мен орны.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top