Маркетингтік зерттеулер

  • Мақсаты - студенттердің маркетингтік зерттеулер туралы теориялық және практикалық білім алуы, шаруашылық субъектінің басқару процесіндегі олардың рөлі мен маңыздылығын түсіну. Мазмұны: Маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары. Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат. Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау. Маркетингтік зерттеу процесі. Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және этикасы. Маркетингтік зерттеулерді жүргізудің жалпы әдістері. Бақылау әдістері. Эксперименттерді ұйымдастыру. Сауалнама жүргізу. Үлгіні жоспарлау. Маркетингтегі сандық және сапалық зерттеулердің жіктелуі. Маркетингтегі фокус-топ әдісі. Панельдік зерттеулер. Маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтиже беру.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top