Өнеркәсіптік маркетинг

  • Мақсаты-студенттерге өндірістік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тенденцияларды қамтитын теориялық білім беру. Мазмұны. Өнеркәсіптік маркетингтің мәні, міндеттері мен даму тенденциялары. Өнеркәсіптік маркетинг стратегиялары. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметті жоспарлау. Өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтік зерттеулер. Өнеркәсіптік нарықтардағы бәсекелестік. Өнеркәсіптік өнімдер нарығының конъюнктурасы. Өнеркәсіптік нарықты сегменттеу. Өнеркәсіптік тауарларды сатып алу саласындағы Маркетинг. Өнеркәсіптік кәсіпорындардағы тауар саясаты және өнім ассортиментін басқару. Баға саясаты. Дайын өнімді бөлу мен өткізуді басқару. Тауарлық-материалдық қорларды жоспарлау және реттеу. Өнеркәсіптік маркетингтегі Маркетингтік коммуникациялар.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top