Саудадағы Франчайзинг

  • Мақсаты: франчайзинг саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны. Франчайзинг түсінігі, түрлері, анықтамасы. Франчайзинг стандарты. Франчайзинг тұжырымдамасының деңгейлері. Тауарларды орналастырудың жалпы ережелері. Көрмелерді ұйымдастыру. Сауданы ұйымдастырудағы клиентке бағытталған тәсіл. Франчайзингті құқықтық реттеу. Дүкеннің микроәлемін оның тұтынушыға әсері тұрғысынан талдау және бағалау. Франчайзинг жүйесіндегі қатынастардың экономикалық механизмі. Франчайзингтің артықшылықтары. Франчайзингтің кемшіліктері. Франчайзингтік операцияларды пайдаланудың шетелдік тәжірибесі. ҚР-да франчайзингтік нарықты дамыту. Франчайзинг немесе коммерциялық концессия шартын әзірлеу. Шартты басқа елдерге бейімдеу
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top