Микроэкономика және макроэкономика

  • Мақсаты: нарықтық экономика субъектілерінің әрекетін объективті бағалау және білім алушылардың бизнес-ортада өзін-өзі табысты жүзеге асыруы үшін микроэкономика мен макроэкономиканың әдістері мен модельдерін зерделеу Мазмұны: нарықтық механизм, сұраныс пен ұсынысты талдау. Тұтынушының мінез-құлық теориясы. Өндіріс теориясы. Өндіріс шығындары. Мінсіз, монополиялық бәсекелестік, олигополия және монополия жағдайындағы фирманың мінез-құлқы. Еңбек, капитал және жер нарықтары. Сыртқы әсерлер. Қоғамдық игіліктер. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Тұтыну және үнемдеу. Ақша нарығы. IS-LM моделі. Экономикалық өсу. Халықаралық сауда. Төлем балансы. Валюта бағамы.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top