Экспорттық маркетинг

  • Мақсаты-әлемдік нарыққа шығу кезінде маркетинг тұжырымдамасын қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны. Экспорттық маркетингтің мәні. Экспорттық маркетинг субъектілері. Бизнесті жаһандандыру және экономиканы интернационалдандыру сипаттамасы. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы экспорттық маркетинг компанияны интернационалдандыру кезеңі ретінде. Халықаралық бизнес ортасын талдау, Компания қызметінің халықаралық стратегиясын әзірлеудің бастамасы ретінде. Экономикалық жүйе типінің және нарықтық экономика моделінің жалпы сипаттамасы. Шетелде кәсіпкерлік тәуекелдерін анықтау. Таңдау және бағалау сыртқы нарықтың тартымдылығы. Экспорттық маркетингті ұйымдастыру және бақылау.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top