Маркетингті басқару

  • Мақсаты-маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен тұжырымдамасын зерделеу, сондай-ақ оларды практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын игеру. Мазмұны. Маркетингті басқарудың мәні, мақсаттары, принциптері. Фирманы стратегиялық басқарудың мазмұны мен құрылымы. Маркетингті стратегиялық, жедел жоспарлау. Кәсіпорындағы маркетингті басқару процесі және маркетингтік құрылымдар. Фирманың ішкі әлеуетін бағалау және талдау. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесі. Корпоративтік, функционалдық деңгейде маркетингті басқару. Аспаптық деңгейдегі маркетингтің өнім стратегиясы. Маркетингтің баға стратегиялары, тарату стратегиясы, тауарларды аспаптық деңгейде жылжыту стратегиялары. Маркетингті бақылау, бағалау және аудит.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top