Тауартанудың теориялық негіздері

  • Мақсаты-тауартану саласындағы негізгі ұғымдарды ашу, тауартану қызметінің объектілері мен субъектілерін, тауартануда қолданылатын әдістерді сипаттау; негізгі тауар сипаттамаларын беру және тауарлардың сапасы мен санын қалыптастыруды және сақтауды қамтамасыз ететін факторларды ашу. Мазмұны. Тауартану пәні және негізгі санаттары. Тауартану қызметінің объектілері мен субъектілері. Тауарларды жіктеу және кодтау. Тауарлар ассортименті. Ассортиментті басқару принциптері. Тауарлардың сапасы. Тауарлардың қасиеттері. Тауарлардың тұтынушылық қасиеттері мен сапа көрсеткіштері. Тауарларды стандарттау негіздері. Сертификаттау негіздері. Тауарлардың сапасын бағалау. Тауарлардың сапасын бақылау. Тауар сараптамасы. Тауарларды орау. Тауарлық ақпарат құралдары.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top