Маркетингтік талдау

  • Мақсаты-маркетингтік жағдайларды талдау және маркетингтік шешімдер қабылдау үрдістерін модельдеу үшін экономикалық-математикалық әдістерді қолдану бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны. Өнімнің мультиатрибутивтік моделі. Өнімнің мультиатрибутивтік моделінің құрылымын анықтау. Модельді ақпараттық қамтамасыз ету. Тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін анықтау. Ұсынысты орналастыру, тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Сатып алу процесін модельдеу. Тауарды өтемдік және өтемақы емес бағалау үшін "тапшылықты еңсеру" уәждемесіне сәйкес келетін сатып алуды модельдеу. Нарық сегментінің күйін анықтау. Сатып алу сұранысының қанағаттану дәрежесін бағалау. Нарықтарды сегменттеу. Матрицалық талдау. Стратегиялық жағдайларды анықтау. Өнімнің өмірлік циклінің моделі.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top