Қарым-қатынас маркетингі

  • Мақсаты-маркетингтік қызметтегі қарым-қатынастардың рөлі, маркетинг саласындағы қатынастар туралы білім, оларды қалыптастыру процестері, адалдықты нығайту, қарым-қатынасты қолдау технологиясы туралы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны. Қарым-қатынас маркетингі тұжырымдамасының теориялық негіздері. Клиенттің қарым-қатынас маркетингіндегі рөлі мен маңызы. Клиенттердің құндылығын зерттеудің әдістемелік аспектілері. Клиенттердің адалдығын қалыптастыру кезінде crm жүйесін қолдану. Клиенттік бағдарламалардың сервистік компоненті. Клиенттердің қанағаттануы қарым-қатынасты сақтау факторы ретінде. Ішкі маркетинг. Жеткізушілермен серіктестік маркетингі. Сатуды басқару. Компанияның имиджі әлеуметтік-бағытталған маркетинг құралы ретінде.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top