Жарнамалық менеджмент

  • Мақсаты-студенттердің негізгі ұғымдар мен принциптерді игеруі, білім алу және бизнес-субъектілердің жарнамалық қызметінің психотехнологияларын жүзеге асыруда дағдыларды дамыту. Мазмұны. Жарнамалық менеджменттің мәні мен мазмұны. Жарнамалық коммуникацияның теориялық негіздері. Мақсат қою және нарықтық позициялау. Нарықтық қатынастар контекстіндегі жарнама. Жарнаманың әсер етуінің психологиялық механизмдері. Жарнамалық қызметтің Әлеуметтік, этикалық және құқықтық аспектілері. Тұтынушы аудиториясын талдау. Жарнамалық хабарлама жасау. Жарнамалық науқанды жоспарлау және жүзеге асыру. Жарнамалық хабарламаны әзірлеу стратегиясы. Жарнамалық хабарлама жасау тактикасы. Жарнамалық қызметті басқару. Жарнама қызметтері. Жарнама беруші мен жарнама агенттігі арасындағы қарым-қатынас.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top