Стратегиялық маркетинг

  • Мақсаты- маркетингтік стратегиялардың тиімділігін анықтайтын факторларды жүйелі және егжей-тегжейлі зерттеу. Мазмұны. Маркетинг фирманың бәсекеге қабілеттілігінің факторы ретінде. Стратегиялық және операциялық маркетинг. Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы. Стратегиялық талдау және диагностика. Басқарудың жүйелік тәсілі. Стратегиялық маркетинг жүйесінің құрылымы. Стратегиялық маркетингтегі болжау әдістері. Стратегиялық маркетингтегі Функционалды және басқа талдау түрлері. Ұйымның нарықтық мүмкіндіктерінің стратегиялық болжамдары. Стратегиялық бағаларды қалыптастыру. Стратегиялық басқару шешімін әзірлеу. Ұйымның бәсекеге қабілеттілік нормативтері мен стратегиясын әзірлеу. Ұйымның стратегиясын орындау жөніндегі инновациялық қызметі. Ұйым стратегиясының орындалуын жедел басқару.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top