Қызметтер маркетингісі

  • Мақсаты-әр түрдің ерекшеліктерін ескере отырып, қызмет маркетингінің негізгі принциптері, тұжырымдамалары, әдістері мен стратегиялары туралы білім кешенін қалыптастыру. Мазмұны. Қазіргі экономикадағы қызметтер. Қызмет көрсету-маркетинг жүйесінің элементі. Ақпараттық-консалтингтік қызметтер маркетингі. Көлік қызметтерінің маркетингі. Байланыс қызметтері кәсіпорындарында маркетингті қолдану мүмкіндіктері. Сауда-делдалдық қызметтерді дамытудағы маркетингтің рөлі. Банктік маркетинг. Сақтандыру қызметтерінің маркетингі. Тұрмыстық қызмет көрсетуді және қоғамдық тамақтануды ұйымдастырудағы маркетинг элементтері. Туристік маркетингті ұйымдастыру. Қонақ үй бизнесінің маркетингі. Әлеуметтік саладағы қызметтерді дамыту. Мәдени-демалыс саласы қызметтерінің маркетингі.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top