Халықаралық маркетинг

  • Мақсаты- танымал шетелдік және отандық кәсіпорындардың қызметтері мысалында халықаралық маркетингтің теориялық негіздерін, элементтері мен әдістерін зерттеу және практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны. Халықаралық маркетингтің мәні. Халықаралық фирмалар, олардың сипаттамалары мен қызмет ерекшеліктері. Халықаралық маркетингтік орта. Халықаралық маркетингтегі зерттеулер. Халықаралық маркетингтегі нарықты сегментациялау. Халықаралық тауар саясаты. Компанияның халықаралық нарықтағы бәсекеге қабілеттілігі. Халықаралық баға саясаты. Халықаралық маркетингтегі тауар қозғалысы. Фирманың халықаралық коммуникациялық саясаты. Сыртқы нарыққа шығу стратегиялары. Сыртқы экономикалық қызмет. Халықаралық маркетингті Стратегиялық жоспарлау. Халықаралық маркетингті ұйымдастыру және бақылау.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top