Оқиғалы маркетинг

  • Мақсаты- назар аудару және ұйымның мүдделерін алға жылжыту, тұтынушылардың мінез-құлқын, пікірі мен көзқарасын манипуляциялау саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны. Event-маркетингтің мәні, түсінігі және міндеттері қазіргі заманғы маркетингтің салыстырмалы түрде жаңа және перспективалы бағыттарының бірі ретінде оқиғалар маркетингінің ерекшеліктері мен түрлері. Тауарларды, қызметтерді және тауар маркасын жылжытуды ұйымдастырудың және жүзеге асырудың негізгі құралдары. Event-жобаларды іске асырудың артықшылықтары. Жарнамалық құралдардың стандартты жиынтығын жасаудың дәстүрлі тәсілі. БАҚ-тағы жарнама, жәрмеңкелер мен көрмелерге қатысу, сатуды ынталандыру, демеушілік, PR-компаниялар және т. б.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top