Интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды басқару (ИМС)

  • Мақсаты-интеграцияланған науқандарды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын зерттеу және маркетинг, жарнама және PR құралдарын бірін-бірі толықтыратын құрал ретінде пайдалану. Мазмұны. "ИМК" ұғымының теориялық аспектілері. "ИМК" психологиясы. ИМК-дағы Бұқаралық коммуникацияның рөлі. ИМК-ға ақпарат берудің негізгі жүйелері. ИМК-дағы психикалық және психологиялық процестердің жұмыс істеу заңдылықтары. "ИМК"-да тұтынушының мотивациясы. Партизандық маркетинг imc технологиясы ретінде. "Product placement" ИМК технологиясы ретінде. Оқиға маркетингі "ИМК" ретінде. Имиджмейкинг "ИМК" технологиясы ретінде. Өзін-өзі жарнамалау "ИМК" технологиясы ретінде.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top