Өнімді басқару

  • Мақсаты-сатып алу сұранысын қанағаттандыру және пайда табу үшін өнімдерді өндірушілерден тұтынушыларға құру, коммерцияландыру және жылжыту процестерін жетілдіруге бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Өнім маркетинг категориясы ретінде. Өнімнің коммерциялық сипаттамалары және оларды орындау модельдері. Жеке өнімді басқаруға арналған құралдар. Жаңа өнімді әзірлеу процесі. Өнім шешімдерінің түрлері мен инновация түрлерін қамтитын жаңа өнімді әзірлеу схемасы. Маркалы өнімді басқаруға арналған құралдар. Бренд архитектурасының параметрлері (брендинг). Тауарлар ассортиментін басқару құралы.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top