Электрондық маркетинг

  • Мақсаты - студенттердің ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны ұйымдастыру және коммерциялық қызметті жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі Мазмұны. Тақырып ЭСМ. Құралдар жинағы: ЭС жүйелерінің жіктелуі, ЭС жүйесінің жіктеуіштері. Интернеттегі төлем жүйелері, даму кезеңдері, жіктелуі. ЭС бизнес-процестерінің тиімділігін бағалау. Кімнен Маркетингтік коммуникациялар. Интернет-маркетинг құралдары. Модельдер мен технологиялар. Электрондық коммерцияның ақпараттық қауіпсіздігіне төнетін қауіптердің түрлері мен көздері. Крипто қорғау негіздері. PGP жүйесі. Елдегі және әлемдегі ЭС даму перспективалары. Әсер ету факторлары.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top