Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Электрондық маркетинг
-
Мақсаты - студенттердің ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны ұйымдастыру және коммерциялық қызметті жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі Мазмұны. Тақырып ЭСМ. Құралдар жинағы: ЭС жүйелерінің жіктелуі, ЭС жүйесінің жіктеуіштері. Интернеттегі төлем жүйелері, даму кезеңдері, жіктелуі. ЭС бизнес-процестерінің тиімділігін бағалау. Кімнен Маркетингтік коммуникациялар. Интернет-маркетинг құралдары. Модельдер мен технологиялар. Электрондық коммерцияның ақпараттық қауіпсіздігіне төнетін қауіптердің түрлері мен көздері. Крипто қорғау негіздері. PGP жүйесі. Елдегі және әлемдегі ЭС даму перспективалары. Әсер ету факторлары.
-
Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1