Ақпараттық маркетинг

  • Мақсаты-білім алушыларда ақпараттық маркетинг теориясы мен практикасы саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру; олардың ақпараттық маркетинг бағдарламаларын өз бетінше әзірлеу дағдыларын алуы. Мазмұны. Ақпараттық маркетингтің мәні. Ақпараттық нарық және оның жұмыс істеу механизмі. Маркетингтік ақпараттық жүйе: түсінігі, түрлердің жіктелуі. Маркетингтік ақпаратты талдау әдістері. Заманауи ақпараттық модельдер. Маркетингтік зерттеулердегі инновациялық технологиялар. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар мен жүйелер. Маркетингтік талдау және жоспарлау әдістерін жүзеге асыратын заманауи бағдарламалық пакеттер. Интернетке жарнама тарату құралдары. Бизнестегі негізгі ресурстар мен Интернет қызметтері.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top