Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Клиентпен қарым-қатынасты басқару
-
Мақсаты-клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың тұжырымдамалары мен негізгі тәсілдерін іске асыруды және маркетингтік қызметті жүзеге асыруда шешім қабылдауды қолдауды қамтамасыз ететін ақпараттық технологиялар мен жүйелерді кешенді зерттеу. Мазмұны. Клиенттермен қарым-қатынас орнатудың теориялық негіздері. Сатуды басқарудың негізгі кезеңдері. Клиенттермен қарым-қатынасты басқару стратегиясын әзірлеу процесі. Құндылықты құру процесі. Көп арналы өзара әрекеттесу процесі. CRM-ді компанияға практикалық енгізу. Қызметкерлермен ұйымдастыру жұмысы қызметкерлердің клиенттермен жұмысының тиімділігін арттыру.
-
Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2