Клиентпен қарым-қатынасты басқару

  • Мақсаты-клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың тұжырымдамалары мен негізгі тәсілдерін іске асыруды және маркетингтік қызметті жүзеге асыруда шешім қабылдауды қолдауды қамтамасыз ететін ақпараттық технологиялар мен жүйелерді кешенді зерттеу. Мазмұны. Клиенттермен қарым-қатынас орнатудың теориялық негіздері. Сатуды басқарудың негізгі кезеңдері. Клиенттермен қарым-қатынасты басқару стратегиясын әзірлеу процесі. Құндылықты құру процесі. Көп арналы өзара әрекеттесу процесі. CRM-ді компанияға практикалық енгізу. Қызметкерлермен ұйымдастыру жұмысы қызметкерлердің клиенттермен жұмысының тиімділігін арттыру.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top