Жарнамалық кампания

  • Мақсаты-коммерциялық ұйымдарда жарнамалық қызмет құралдарын басқару бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алу. Мазмұны. Жарнаманың теориялық және құқықтық аспектілері. Жарнамадағы зерттеулер. Шығармашылық идеяларды дамыту. Жарнамалық өнімдерді құру. Жарнамалық құралдар және оларды қолдану. Жарнаманың басқа түрлеріне арналған Копирайтинг. Жарнаманы тарату құралдарын таңдау және бағалау. Жарнамалық компанияны ұйымдастыру және өткізу. Жарнамалық іс-шараларды жоспарлау: мақсатты топты анықтау, құралдарды таңдау, жарнамалық ақпаратты тарату. Жарнаманың тиімділігі.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top