It индустриясындағы маркетингтік зерттеулер

  • Мақсаты- IT-индустриядағы маркетингтік зерттеулер туралы теориялық және практикалық білім алу, олардың тұтынушылардың жұмыс процесін автоматтандыруға бағытталған мәселелерді шешудегі рөлі мен функцияларын түсіну. Мазмұны: IT индустриясындағы маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары. It индустриясындағы маркетингтік зерттеулер процесі. Маркетингтік зерттеулерді жүргізудің жалпы әдістері. IT саласындағы маркетингтік зерттеулердің ерекшелігі. IT-компаниялардың модельдері. IT өнімдері мен қызметтерінің түрлері. Маркетингтік қызметті дамыту және жүргізу стратегиялары.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top