Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
It индустриясындағы маркетингтік зерттеулер
-
Мақсаты- IT-индустриядағы маркетингтік зерттеулер туралы теориялық және практикалық білім алу, олардың тұтынушылардың жұмыс процесін автоматтандыруға бағытталған мәселелерді шешудегі рөлі мен функцияларын түсіну. Мазмұны: IT индустриясындағы маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары. It индустриясындағы маркетингтік зерттеулер процесі. Маркетингтік зерттеулерді жүргізудің жалпы әдістері. IT саласындағы маркетингтік зерттеулердің ерекшелігі. IT-компаниялардың модельдері. IT өнімдері мен қызметтерінің түрлері. Маркетингтік қызметті дамыту және жүргізу стратегиялары.
-
Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2