It-маркетингті басқару

  • Мақсаты-АКТ және әлеуметтік желілерде маркетингті басқаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдану. Мазмұны. Фирманы басқарудың мазмұны мен құрылымы. IT -маркетингті басқарудағы стратегиялық талдау әдістері. Кәсіпорындағы және әлеуметтік желілердегі it-маркетингті басқару процесі. Фирманың ішкі әлеуетін бағалау және талдау. Компанияның сыртқы ортасын талдау. Өнімнің және IT-сервистің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесі. Корпоративтік деңгейде маркетингті басқару, оның ерекшеліктері. Интернеттен білікті әлеуетті клиенттерді алу. Маркетингке салынған инвестициялардың қайтарымдылығын қамтамасыз ету
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top