МІМБ-дегі жарнама

  • Осы курс аясында жарнама коммуникацияның ерекше саласы ретінде қарастырылады, сондықтан курс жарнамалық қызметтің негізгі ұғымдарын, жарнаманы өзін-өзі реттеу және құқықтық реттеу тетіктерін зерттеуге, жарнаманы нарыққа коммуникациялық әсер ету құралы ретінде түсінуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студент жарнаманың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін және жарнамалық бюджетті қалыптастыру әдістерін, жарнаманың өзара байланысын және маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарын игереді, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жарнамалық науқанын құру дағдыларын игереді, оның тиімділік дәрежесін анықтайды.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 7
Top