Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Қонақжайлылық индустриясы негіздері

    Бұл курс қонақжайлылық индустриясының жұмыс істеу негіздерін тұжырымдамалық түсінуді қалыптастырады, мейрамханалық және қонақ үйлік шаруашылықтың жұмыс істеу ерекшеліктерін ашады. Құзыреттілік тәсіл негізінде қонақжайлылық индустриясының тарихы, қазіргі жай-күйі және оның даму үрдісі туралы білім мен түсінік жүйесін қалыптастырады. Бұл курсты зерттеу білім алушылардың қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің нәтижелерін жоспарлауға, талдауға, бағалауға дайындығы үшін негіз болып табылады, сондай-ақ тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін қалыптастыру мен ұсынудың заманауи технологияларын қолдануға мүмкіндік береді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Базалық шет тілі

    Тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу кезінде, шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде, сондай-ақ одан әрі өз бетінше білім алу үшін қажетті және жеткілікті шет тілін (ағылшын) меңгеру дағдыларын қолдану.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • МІжМБ инфрақұрылымы

    Бұл курс қонақжайлылық индустриясының инфрақұрылымы, оның өндірістік элементтері туралы түсінік береді, студенттердің қонақ үй және мейрамхана бизнесін реттеуге әсер ететін перспективаларды бағалау қабілетін қалыптастырады. Курс қонақ үй, мейрамхана кәсіпорындары инфрақұрылымының негізгі элементтерін және олардың қазіргі нарықтық ортадағы жұмыс істеу ерекшеліктерін бағалауға мүмкіндік береді, кәсіпорын қызметінде инновациялық шешімдерді, қонақүйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнын жобалау кезіндегі нормаларды қолдануға, инфрақұрылым дизайнының инфрақұрылымды басқаруға әсерін анықтауға, құрылыстарды пайдалану жөніндегі менеджмент жүйелерін, қоршаған ортаны қорғауға бағытталған қызметті реттеуге мүмкіндік береді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • МІжМБ-дегі кәсіпкерлік

    Курс қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерліктің даму деңгейін түсінуге, кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі мен маңызын айқындайтын негізгі категориялар мен ұғымдарды зерделеуге, МІМБ-дегі кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы әлемдік тәжірибе, кәсіпкерлік табыс пен сәтсіздіктер негізінде қонақ үй және мейрамхана бизнесін талдау, бағалау және тиімді жоспарлау және ұйымдастыру үшін практикалық базаны қалыптастыра алады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастыру

    Курс қазіргі заманғы принциптерді, әдістерді, тәсілдерді және экономикалық зерттеулерді қолдану негізінде қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарының стратегиясы, өндірістік-технологиялық міндеттері мен мәселелерін шешуге қабілетті маман-менеджерді даярлауға бағытталған. Бұл курсты зерттеу қонақ үй мен мейрамхана бизнесін талдау, бағалау және тиімді жоспарлау және ұйымдастыру үшін практикалық базаны қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мейрамханалар және отельдер дизайны және жобалау негіздері

    Курс қонақүйлер мен мейрамханаларды ұйымдастыру және басқару жүйесінде жұмыс істей алатын кең бейінді мамандарды даярлау үшін практикалық база құруға, қонақүйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының интерьерлері мен жабдықтарын жобалау кезінде инновациялық шешімдерді қолдануда қажетті теориялық білім мен практикалық әдістерді қалыптастыруға, жабдықтардың әртүрлі түрлерін пайдалануда техникалық нормаларды қолдануға, қоршаған ортаны қорғауға бағытталған қызметті реттеуге мүмкіндік береді

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мамандыққа бағытталған шет тілі

    Студенттердің туристік және қонақжай секторларындағы коммуникативті құзыреттіліктерін дамыту, бұл олардың халықаралық кәсіби ортаға енуіне және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 12
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы

    Бұл курс нарықтық экономика жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуі туралы ұғымды қарастырады, оқу барысында студент экономикалық қызметтің негізгі мәселелерін талдайды, кәсіпорын мен оның құрылымдық бөлімшелері жұмысының негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерін зерттейді, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының материалдық, еңбек және қаржы ресурстарын тиімді пайдалану бағыттарын таңдайды.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жеке даму негіздері

    "Көшбасшылық және жеке тұлғалық даму" пәні студенттердің бойында тұлғалық өсуге, экономика және құқық саласында білім алушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыруда, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қалыптастыруға мүмкінік береді. Сонымен қатар болашақта оларға еңбектік және ғылыми іздену қызметтерінде өздерінің жеке әлеуетін табысты іске асыру барысында кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларға, зерттеу әдістеріне қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру мәселелерін зерделеу мен зерттеуге мүмкіндік береді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • МІжМБ-дегі бухгалтерлік есеп және аудит

    Оқу процесі мейрамхана мен қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп пен аудит әдістемесін, шаруашылық операцияларын жүргізудің заңдылығын түсінуге ықпал ететін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, бухгалтерлік есептің негізі мен құрылымын қарастыруды, қаржы-шаруашылық қызметті зерттеуді, есеп айырысу операцияларын жүргізуді, қызмет нәтижелерін қалыптастыруды және оларды талдауды көздейді

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік тілде іс-қағаздарын жүргізу және іскерлік қарым-қатынас

    Студенттердің қызметі саласында кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың соңғы мақсаты – мамандық тілі негізінде коммуникативтік және тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, студенттердің кәсіби дайындығын жетілдіру.

    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Қонақжайлылық саласындағы маркетинг

    Курс студенттерде заманауи маркетингтік технологиялар мен басқару әдістерін қолдану негізінде мейрамханалық және қонақ үйлік бизнесінің кәсіпорындары мен ұйымдарын басқарудың теориялық, кәсіби шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ маркетингтік құралдар негізінде қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің ерекшелігін ескеретін тиімді басқару шешімдерін қабылдауға бағытталған.

    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық саласындағы менеджмент

    Бұл курс білім алушыларда қонақжайлық саласындағы менеджменттің қазіргі заманғы қағидаттарын, әдістері мен тәсілдерін қолдану негізінде жүйелі, кәсіби білімді, қонақжайлық саласындағы басқару дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ студенттерде адамның адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасын реттейтін практикалық дағдыларды дамытады, сондай-ақ персоналды және қонақтардың мінез-құлқын басқару кезінде жанжалдардың алдын алу үшін коммуникативтік қабілеттерді дамытады және қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің ерекшелігін ескеретін тиімді басқарушылық шешімдер қабылдайды

    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіби коммуникативті-ситуациялық практикум

    Аталған курс студенттердің кәсіби дайындығында коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға және сөйлеу әрекетінің өнімді түрін және ауызша-сөйлеу іскерлігін дамытуға бағытталған. Студенттердің болашақ кәсіби қызметіндегі кейстер мен проблемалық жағдайлар түріндегі құрылымдық-мағыналық тіректердің негізінде пікірталас және полемика әдісінің көмегімен пайымдау, аргументациялау біліктерін қалыптастыратын белсенді коммуникативтік қызмет үшін рефлексивті ойлауды қалыптастыруды іске асыруға ерекше назар аударылады.

    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Кәсіби шет тілі

    Курс тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін шет тіліндегі мамандықтың мамандандырылған мәтіндерін, ұғымдары мен терминологиясын түсіну үшін студенттердің коммуникативтік-мәдениетаралық және кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға және қалыптастыруға бағытталған.

    Семестр - 5
    Несиелер - 12
  • Нөмірлік қорды басқару

    Курс қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың нөмірлік қорының жұмыс істеу процестерін тиімді басқаруға мүмкіндік беретін теориялық және практикалық дағдыларды қарастырады, нөмірлік қорға қызмет көрсетудің заманауи технологияларын қолдана отырып, операциялық процестерді тиімді ұйымдастыруды зерттейді. Қызмет көрсету сапасы мен клиенттердің қанағаттанушылығының заманауи үлгілерін бейімдеу мақсатында курсты меңгеру барысында студенттер қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында процесс менеджментінің тиімділігін арттыру бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу дағдыларына ие болады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тамақтандыру кәсіпорындарын басқару

    Аталмыш курс қазіргі нарықтық жағдайда бизнесті сәтті жүргізу үшін қажетті тамақтандыру кәсіпорнын басқарудың қазіргі заманғы негізгі принциптері мен әдістері жайлы түсінігін көрсетеді, басқару процестерінің табиғатын және олардың тамақтану кәсіпорындарының әртүрлі түрлеріндегі көріну ерекшеліктерін түсіндіреді. Студенттер түрлі типтегі кәсіпорындарда, соның ішінде туристік және қонақ үй кешендерінің тамақтану кәсіпорындарында тамақтану қызметтерін ұсыну процесін ұйымдастыру және басқару саласында негізгі дағдылар кешенін қалыптастырады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін стандарттау және сапасын бақылау

    Осы курс аясында студенттер қонақ үй мен мейрамхана қызметін стандарттау, сертификаттау және лицензиялау процестерін реттейтін заңнаманы талдайды, практикада стандарттардың әртүрлі түрлерін, осы жүйеде белгіленген ережелер бойынша сертификаттауды бағалайды. Қонақжайлылық және тамақтану саласындағы негізгі қолданыстағы ұлттық стандарттарды зерделеу барысында студенттер мейрамхана және қонақ үй бизнесінде қызмет көрсету сапасын бақылауды ұйымдастырудың тәсілдерін үйренеді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Санаторлы-курорттық бизнесті ұйымдастыру

    Курс тұтынушыларға емдеу-сауықтыру қызметтерін сапалы ұсыну мәселелерін шешу үшін санаторий-курорттық кәсіпорынды басқару негіздерін зерделеуге бағытталған. "Санаторлы-курорттық бизнесті ұйымдастыру" пәнінің мақсаты кәсіпорынды басқаруға жан-жақты дайындықты қамтамасыз ету; нарықтың бәсекелестік жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін дағдылар мен машықтарды қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент қызмет тұтынушылары үшін санаторлы-курорттық өнімді құру және санаторлы-курорттық бизнес саласындағы серіктестермен өзара әрекеттесу және ынтымақтастық кезінде пайда табу технологияларын қолдана алады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Курортология негіздері

    Бұл курс жаңа сауықтыру тәсілдері мен технологияларын ескере отырып, курорттық факторларды және оларды санаторлы - курорттық өнімді қалыптастыру үшін пайдалану мүмкіндіктерін зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін әзірлейді. Осы курс аясында курорттық жүйе қоғамдық денсаулық сақтау қызметін құрудың негізі ретінде қарастырылады, оның мақсаты аурудың алдын алу, ел халқының денсаулығын сақтау және нығайту болып табылады. Курсты зерделеу студенттерге рекреациялық-оңалту мекемелері жағдайында курорттық сауықтыру мен демалысты ұйымдастырудың қағидаттары, жаңа әдістері, Қазақстан Республикасындағы санаторлы-курорттық саланың жай-күйі мен даму перспективалары туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Әлем халықтарының мәдениеті, дәстүрлері және заманауи тамақтандыру технологиялары

    Бұл курс әлем халықтарының ұлттық дәстүрлері мен тамақтану мәдениетін қалыптастыру принциптерін, ұтымды тамақтану принциптерін және дәстүрлі емес тамақтану жүйелерін ашуға, жақын және алыс шет елдер халықтарының ұлттық тағамдарының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Осы курсты оқу аясында студенттер нақты жұмыс жағдайларын шеше отырып, ұлттық тағамдардың ерекшеліктерін, діни дәстүрлерді ескере отырып, рациондардың әртүрлі түрлерін құрайды, әлемнің түрлі елдерінің туристері үшін тағамдар мен сусындардың ассортиментін іріктеуді жүзеге асырады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Мейрамханалар мен қонақ үйлердегі қызмет көрсету технологиясы

    Курс қызмет көрсету стандарттарына сәйкес келетін және қазіргі тұтынушының талаптарын қанағаттандыратын мейрамханалар мен қонақүйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыруды кешенді зерттеуді қарастырады. Қонақ үй-мейрамхана нарығы үшін мамандар даярлау бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі бола отырып, пәнді игеру нәтижесінде студенттер Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында қонақтарды қабылдау және оларға қызмет көрсету технологиясы, персоналдың мінез-құлық мәдениеті, болашақ еңбек қызметінде қажетті іскерлік қарым-қатынас этикасы туралы түсінік қалыптастырады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Туризмді ұйымдастыру және басқару (минор)

    Курс ішкі туризмді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын, қызметтерді дайындау және сату технологияларын, ішкі туристік нарықта туристік өнімді жылжытуды ұйымдастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер туристік өнімнің қажетті құрылымы мен мазмұнын анықтайды, туристік өнімді әзірлейді, туризм индустриясында сапа, стандарттау және сертификаттау бойынша нормативтік құжаттарды пайдаланады. Осы курсты оқу шеңберінде студенттер нақты жұмыс жағдайларын шеше отырып, отандық туристік өнімдер нарығын, туризмді құқықтық реттеудің және мемлекеттік қолдаудың негізгі аспектілерін талдайды.

    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Іс-шараларды ұйымдастыру (майнор)

    Курс туризм және қонақжайлылық индустриясындағы іс-шаралардың кең ауқымы мен түрлерін жоспарлау және қажетті дағдыларды меңгеруге, стратегиялық жоспарлау, маркетинг, бюджеттеу, қаржылық жоспарлау, адам ресурстарын басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс ивент менеджментте жобаларды басқаруды, құқықтық мәселелерді сақтандыру және тәуекелдерді талдауды, оперативті жоспарлауді, логистиканы, денсаулық пен қауіпсіздікті қамтитін жұмыстарды талдайды.

    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Халықаралық туризм (майнор)

    Осы курс шеңберінде әртүрлі елдердегі туристік десцинацияларды басқарудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады, білім алушылар туристік дестинацияларды жоспарлау мен дамытудағы негізгі бағыттар мен басқару құралдарын, маркетингтік тәсілдерді зерттейді, туристік дестинациялардың жұмыс істеу және оларды басқару проблемалары бойынша ғылыми, анықтамалық және статистикалық және өзге де ақпаратты талдайды және сыни тұрғыдан түсінеді. Cтуденттер туризмнің қоршаған ортаға әсерін, туризмнің табиғатқа әсерін азайту бойынша белсенді шешімдер мен ұсыныстарды көрсетіп зерттейді, сонымен қатар туризмнің тұрақты дамуының негізгі құралдары мен тетіктерін талдау, туризмнің тұрақты дамуына ықпал ететін шаралар кешенін әзірлеу құзыреттілігін игереді.

    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Халықаралық тәжірибедегі туризм индустриясы мен қонақ үй бизнесінің бизнес-экономикалық негіздері

    Курсты оқу барысында студенттер халықаралық туризм және қонақжайлылық индустриясында микро және макроэкономикалық талдаудың негізгі құралдарын қолдануды қарастырады, сұраныс пен ұсыныстың туристік нарықтарын және туризм дамуының экономикалық тенденцияларын талдай отырып, нақты экономикалық жағдай негізінде микро және макроэкономикалық саясатты түсіну мен түсіндіруді қалыптастырады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметті цифрландыру

    Курсты оқу барысында мейрамхана және қонақ үй бизнесінің цифрлық және бизнес-үрдістері қарастырылып, оларды жүзеге асыру мысалы ретінде универсалды 1С басқару жүйесімен қатар, жаhандық Amadeus, Gabriel, Sabre броньдау жүйелері және R-Keeper мен Shelter қонақ үй бизнесін автоматтандыру жүйелері оқытылады. Жалпы, бұл курс білім алушылардың мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесін басқару саласындағы тағылымдарын қалыптастыруға негізделген

    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Қонақ үй-мейрамхана ісіндегі бизнесті жоспарлау

    Курс бизнестің мақсаттарын анықтауды, кәсіпкерлік қызметті жоспарлау мен ұйымдастыруды, бизнесті жүргізудің бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін, оның даму перспективаларын зерттеуге бағытталған. Бұл пән білім алушыларды бизнес – жоспарлау, ұйым қызметімен байланысты бизнес-процестерді талдау, бизнес-жоспарды құрудың және бағалаудың негізгі әдістерін зерделеу, кәсіпорындардың бизнес-жоспарлары мен жекелеген жобаларды әзірлеу саласында практикалық дағдыларды дамыту саласында қажетті практикалық дағдылармен қамтамасыз етуге арналған.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін сатуды басқару және жарнама

    Курс сату қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару, қонақ үй және мейрамхана бизнесінде ұйымдастырушылық ресурстар арқылы сату саласындағы ұйымның мақсаттарына тиімді және пәрменді қол жеткізу жүйесін меңгерген мамандарды даярлауға, студенттерде қонақ үй өнімін сату технологияларын қолданудың іргелі теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сатып алу мінез-құлқының ерекшеліктеріне, тиімді жұмыс істейтін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыруға бағытталған қонақ үйлер және осы қызметті бақылау. Пәнді оқу барысында студент қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жарнамалық науқанын құру дағдыларын игере отырып, жарнамалық қызметтің, жарнаманың және маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарының өзара байланысының ерекшеліктерін игереді.

    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Мәдениетаралық коммуникативтік-ситуациялық практикум

    Шет тілінде кәсіби бағытталған оқыту әдісін қолдана отырып, курс студенттердің шығармашылық ойлау мәдениетін қалыптастыруға бағытталған және студенттерді пікірталас әдісі арқылы қызмет көрсету саласынан талқыланатын мәселелер мен жағдайларды өз бетінше шешуге және шетелдік білім мен дағдыларды қолдануға шақырады. Курс студенттерге өз сөздерін логикалық түрде құруға, Кәсіби шет тілінде өз көзқарастарын дәлелдеуге және дәлелдеуге, пікірталас мәдениеті мен полемикалық шеберлікті дамытуға мүмкіндік беретін басқа зерттеу және проблемалық әдістермен бірге жаңа құралдарды игеруге жағдай жасайды.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Мамандандырылған шет тілі

    Курс студенттердің сөйлеу компоненттерін, шет тіліндегі ұғымдар мен терминологияларды түсіну үшін коммуникативтік-интермәдени және кәсіби құзыреттіліктерін дамытады және қалыптастырады

    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Халықаралық туристік және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетинг

    Бұл курс халықаралық туристік және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетинг бойынша қазіргі заманғы қағидаттар мен ғылыми әзірлемелерді көрсетеді және маркетингтік зерттеулердің процестері мен әдістерін және туристік компаниялар мен қонақжайлылық кәсіпорындарын корпоративтік басқаруды жан-жақты зерттеуді ұсынады. Курс студенттердің халықаралық маркетингтік операцияларды түсіну, талдау және жүзеге асыру, маркетинг-менеджментте кейіннен шешімдер қабылдау үшін және туристік және қонақ үй кәсіпорындарының тиімді дамуын, тұрақты кірістілігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін деректерді талдау кезінде әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану, туризм және қонақжайлылық саласындағы корпоративтік басқарудың халықаралық тәжірибесіндегі перспективалар мен заманауи үрдістерді бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • МІМБ-дегі маркетингтік зерттеулер

    Курстың мақсаты: МІМБ-дегі маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері мен категориялық-тұжырымдамалық аппаратын зерделеу, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясында маркетингтік зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын меңгеру. Пәнді игеру барысында білім алушы қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз ету мақсатында міндеттерді, құрылымды анықтай алады, ақпаратты жинау мен өңдеудің және алынған нәтижелерді түсіндірудің тиісті әдістерін қолдана алады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй менеджментІ

    Курстың мақсаты: қонақ үй индустриясында бизнесті сәтті жүргізу үшін қажетті кәсіпорын қызметтерін басқарудың, ұйымдастырудың және бақылаудың негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер қонақжайлылық саласындағы кәсіпорын бөлімшелерінің қызметінде бизнес-процестердің, регламенттер мен стандарттардың жұмыс істеу жүйесін тиімді басқаруға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игереді, кәсіби міндеттерді орындау әдістері мен тәсілдерін таңдайды, олардың тиімділігі мен сапасын бағалайды.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • МІМБ-дегі жарнама

    Осы курс аясында жарнама коммуникацияның ерекше саласы ретінде қарастырылады, сондықтан курс жарнамалық қызметтің негізгі ұғымдарын, жарнаманы өзін-өзі реттеу және құқықтық реттеу тетіктерін зерттеуге, жарнаманы нарыққа коммуникациялық әсер ету құралы ретінде түсінуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студент жарнаманың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін және жарнамалық бюджетті қалыптастыру әдістерін, жарнаманың өзара байланысын және маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарын игереді, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жарнамалық науқанын құру дағдыларын игереді, оның тиімділік дәрежесін анықтайды.

    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Кәсіби шет тілдік-коммуникативті-ситуациялық практикум

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттердің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, яғни қызмет көрсету саласына қатысты практикаға бағытталған ситуациялық тапсырмаларды талқылау кезінде негізгі кәсіби терминологияны білу және ұтымды.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Тур-және-отельдік бизнесті тиімді қамтамасыз етудегі заманауи қаржылы-құқықтық менеджменті

    Курстың мақсаты-студенттерге заманауи ойлауды, халықаралық сауда және қаржы қатынастарының теориясын, даму тенденцияларын, практикасын және оларды халықаралық және ұлттық деңгейде реттеуді жалпылама түсінуді қалыптастыру, студенттердің туризм және қонақжайлылық индустриясындағы қаржы менеджментіндегі макро - және микроэкономика принциптерін түсінуін жақсарту, қаржы нарығын сегментациялау, туризм индустриясы кәсіпорындарын ашу және дамыту жөніндегі корпоративтік сыртқы салалық және өңірлік келісімдердің халықаралық қаржы базасын зерделеу. Ол халықаралық саяхаттар мен қонақ үйлер бизнесіндегі кәсіпорындардың қаржылық және құқықтық реттеулерін қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға, халықаралық сауда мен қаржылық қатынастарды талдау мен оларды халықаралық және ұлттық деңгейде реттеуге, туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қаржылық жағдайын талдаудың сандық және сапалық әдістеріне бағытталған.

    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • МІжМБ-дегі қаржылық менеджменті

    Курс диагностика мен болжаудың, ақша қаражаттарын, қаржылық ресурстарды қалыптастыру, жылжыту, бөлу, қайта бөлу және пайдалану процесінде басқарудың ең өзекті аспектілерін қамтиды.Бұл курстың мақсаты студенттердің қаржыны басқару бойынша терең теориялық білімдерін қалыптастыру, теорияны операциялық қызметтің тиімділігін, қаржылық және инвестициялық шешімдерді анықтайтын негізгі әдістер мен критерийлерді әзірлеу тәжірибесімен байланыстыра білу. Осы курсты оқығаннан кейін студенттер қаржылық ойлауды қалыптастыру нәтижесінде шаруашылық жүргізуші субъектінің мүлкі мен капиталын басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау, экономикалық және қаржылық талдау, экспресс – талдау жүргізу дағдыларын және болашақта алған білімдерін өзінің кәсіби қызметінде пайдалану қабілетін дамытуы керек.

    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Тур-отельдік бизнестегі кадр менеджменті

    Курс барысында персоналды кәсіби іріктеуде және оларды таңдауда, ситуациялық тәсілді қолдануда практикалық білігі мен дағдысы, туризмде адам ресурстарын пайдалануды жетілдіру бойынша басқару шешімдерін жасау және адам факторының призмасы арқылы ұйымдастыру проблемаларын талдауға қабілеттілік қалыптасады, персоналды басқару үдерісі мен жүйені жетілдіру туралы жобалардың және әлеуметтік тиімділігі бағаланады.

    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • МІжМБ-дегі инновациялық менеджменті

    Курс қонақ үй бизнесі мен қоғамдық тамақтандыруды, инновациялық дизайнды ұйымдастыруда инновация дағдыларын енгізуді теориялық тұрғыдан зерделеуге және практикалық тұрғыдан қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттерге инновацияның болашағын анықтауға, олардың тиімділігін бағалауға және оларды қонақ үй бизнесі мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында енгізу шараларын жасауға мүмкіндік береді.

    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экономика, құқық, тіршілік қауіпсіздігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы және ғылыми-зерттеу қызметі саласында азаматтық және қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін көрсете отырып, көшбасшының дағдыларын және оларды ұжым қызметін ұйымдастыруда, кәсіби қызметте дербес даму және жеке өсу стратегиясын әзірлеуде дамыту тәсілдерін қолданады.
  • Заманауи инновациялық технологияларды қолдану негізінде қонақ үй кәсіпорны инфрақұрылымының негізгі құрылымдық элементтерін әзірлей отырып, қонақжайлылық индустриясының жұмыс істеуінің заманауи процестерін қалыптастыру, қонақжайлылық саласының даму тенденцияларын болжай отырып, санаторий-курорттық бизнесті ұйымдастыруда курорттық ресурстарды ұтымды пайдалану құралдарын меңгерген
  • Мейманхана-мейрамханалық бизнесінде кәсіпкерліктің даму заңдылықтарын, бизнесті ұйымдастырудың формалары мен әдістерін қолданады және қонақжайлылық индустриясында кәсіпорындар ашудың экономикалық орындылығын негіздейді.
  • Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тауарлары мен қызметтерін өндіру бойынша негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштер мен шығындарды есептеу әдістемесін меңгерген, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің экономикалық тиімділігін талдауды, бухгалтерлік есеп шоттарында шаруашылық қызметтің нәтижелерін көрсету, бухгалтерлік, статистикалық есептілік және салық декларацияларының нысандарын жасауды меңгерген.құралдарын меңгерген.
  • Әлем халықтарын тамақтандырудың заманауи технологияларын, қызмет көрсету технологияларын, тамақтану кәсіпорындары мен қонақүйлер желісінің қызметін басқаруда инновациялар мен өзгерістерді енгізудің әдістемелік тәсілдерін қолданады.
  • Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды болжауға, халықаралық, аймақтық, жергілікті нарықтарда бизнес-процестерді жобалау және жоспарлау, сонымен қатар қызмет көрсету әдістерін меңгеруге қабілетті.
  • Жаңа маркетингтік, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, тиімді жарнамалық стратегиялар мен әдістер негізінде тұтынушының талаптарына сәйкес қонақ үй және мейрамхана қызметтерін сату және жылжыту тәжірибесіне инновацияларды енгізу бағдарламаларын әзірлей отырып, қонақ үй және мейрамхана қызметтері саласындағы прогрессивті, бәсекеге қабілетті сату әдістерін талдайды.
  • Туристік өнімді ішкі және келу туристік нарығына енгізудің тиімді стратегияларын қалыптастыра отырып, туристердің қажеттіліктерін қанағаттандыруды ескере отырып, туристік өнімдерді әзірлеу кезінде өңірлік туристік ресурстарды қолданады.
  • Қызмет көрсету стандарттарына және сервис сапасын бақылау жүйесін ұйымдастыруға сәйкес өндірістік-технологиялық процестерінің өзара байланысын реттей отырып қонақүйлер мен мейрамханалар қызметтерінің жұмысын тиімді ұйымдастыруды қалыптастырады.
  • Шет тілінде ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасай білу, өзінің кәсіби қызметіндегі әлеуметтік, мәдениетаралық және коммуникативті мәселелерді талдай білу іскерлігін көрсете алады
  • Ұйымның сыртқы және ішкі орта факторларының әсер ету заңдылықтарын, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын тиімді басқару үшін жедел, стратегиялық, кадрлық және инновациялық менеджменттің нысандары мен әдістерін қолданады, нарықтың әртүрлі сегменттерінің тұтынушыларының сұранысын барынша толық қанағаттандыру үшін мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы маркетингтің негізгі ұғымдары мен категорияларын қолданады.
  • Жергілікті және халықаралық маңызы бар іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару үшін қажетті әдістер мен стратегияларды қолдана отырып, туризм және қонақжайлылық индустриясында іс-шараларды өткізудің рөлі мен маңыздылығын, тиімділігін сыни тұрғыдан бағалайды.
  • Туризм және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының маркетингтік саясаты аясында стратегиялық шешімдерді әзірлеу және қабылдау мақсатында халықаралық туризм және қонақжайлылық саласындағы маркетингті басқару құралдарын меңгерген.
  • Макроэкономикалық көрсеткіштерге талдау жүргізеді және халықаралық туризм мен қонақ үй бизнесі саласындағы экономикалық оқиғаларға болжам жасайды. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қаржылық тұрақтылығын арттыру және қаржылық тәуекелдерін азайту мақсатында ең тиімді басқару шешімдерін салыстырмалы түрде талдау және таңдау әдісін меңгерген
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтері саласында қызмет көрсетудің прогрессивті түрлерін анықтау және талдау, есепке алу және ілгерілету мақсатында соңғы ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолданады, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорнының практикасына инновациялық бағдарламалық өнімдерді енгізу бағдарламасын әзірлейді.
  • Іскерлік хат алмасу, іскерлік қарым-қатынас және этикет дағдыларын қолдана отырып, мемлекеттік тілде құжаттаманы логикалық және грамматикалық тұрғыдан дұрыс рәсімдеуді меңгерген, сөйлеу іс-әрекеті, іс қағаздар жүргізуде түрлі практикалық дағдыларды қолданады
Top