Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Экономика, құқық, тіршілік қауіпсіздігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы және ғылыми-зерттеу қызметі саласында азаматтық және қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін көрсете отырып, көшбасшының дағдыларын және оларды ұжым қызметін ұйымдастыруда, кәсіби қызметте дербес даму және жеке өсу стратегиясын әзірлеуде дамыту тәсілдерін қолданады.
  • Заманауи инновациялық технологияларды қолдану негізінде қонақ үй кәсіпорны инфрақұрылымының негізгі құрылымдық элементтерін әзірлей отырып, қонақжайлылық индустриясының жұмыс істеуінің заманауи процестерін қалыптастыру, қонақжайлылық саласының даму тенденцияларын болжай отырып, санаторий-курорттық бизнесті ұйымдастыруда курорттық ресурстарды ұтымды пайдалану құралдарын меңгерген
  • Мейманхана-мейрамханалық бизнесінде кәсіпкерліктің даму заңдылықтарын, бизнесті ұйымдастырудың формалары мен әдістерін қолданады және қонақжайлылық индустриясында кәсіпорындар ашудың экономикалық орындылығын негіздейді.
  • Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тауарлары мен қызметтерін өндіру бойынша негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштер мен шығындарды есептеу әдістемесін меңгерген, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің экономикалық тиімділігін талдауды, бухгалтерлік есеп шоттарында шаруашылық қызметтің нәтижелерін көрсету, бухгалтерлік, статистикалық есептілік және салық декларацияларының нысандарын жасауды меңгерген.құралдарын меңгерген.
  • Әлем халықтарын тамақтандырудың заманауи технологияларын, қызмет көрсету технологияларын, тамақтану кәсіпорындары мен қонақүйлер желісінің қызметін басқаруда инновациялар мен өзгерістерді енгізудің әдістемелік тәсілдерін қолданады.
  • Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды болжауға, халықаралық, аймақтық, жергілікті нарықтарда бизнес-процестерді жобалау және жоспарлау, сонымен қатар қызмет көрсету әдістерін меңгеруге қабілетті.
  • Жаңа маркетингтік, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, тиімді жарнамалық стратегиялар мен әдістер негізінде тұтынушының талаптарына сәйкес қонақ үй және мейрамхана қызметтерін сату және жылжыту тәжірибесіне инновацияларды енгізу бағдарламаларын әзірлей отырып, қонақ үй және мейрамхана қызметтері саласындағы прогрессивті, бәсекеге қабілетті сату әдістерін талдайды.
  • Туристік өнімді ішкі және келу туристік нарығына енгізудің тиімді стратегияларын қалыптастыра отырып, туристердің қажеттіліктерін қанағаттандыруды ескере отырып, туристік өнімдерді әзірлеу кезінде өңірлік туристік ресурстарды қолданады.
  • Қызмет көрсету стандарттарына және сервис сапасын бақылау жүйесін ұйымдастыруға сәйкес өндірістік-технологиялық процестерінің өзара байланысын реттей отырып қонақүйлер мен мейрамханалар қызметтерінің жұмысын тиімді ұйымдастыруды қалыптастырады.
  • Шет тілінде ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасай білу, өзінің кәсіби қызметіндегі әлеуметтік, мәдениетаралық және коммуникативті мәселелерді талдай білу іскерлігін көрсете алады
  • Ұйымның сыртқы және ішкі орта факторларының әсер ету заңдылықтарын, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын тиімді басқару үшін жедел, стратегиялық, кадрлық және инновациялық менеджменттің нысандары мен әдістерін қолданады, нарықтың әртүрлі сегменттерінің тұтынушыларының сұранысын барынша толық қанағаттандыру үшін мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы маркетингтің негізгі ұғымдары мен категорияларын қолданады.
  • Жергілікті және халықаралық маңызы бар іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару үшін қажетті әдістер мен стратегияларды қолдана отырып, туризм және қонақжайлылық индустриясында іс-шараларды өткізудің рөлі мен маңыздылығын, тиімділігін сыни тұрғыдан бағалайды.
  • Туризм және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының маркетингтік саясаты аясында стратегиялық шешімдерді әзірлеу және қабылдау мақсатында халықаралық туризм және қонақжайлылық саласындағы маркетингті басқару құралдарын меңгерген.
  • Макроэкономикалық көрсеткіштерге талдау жүргізеді және халықаралық туризм мен қонақ үй бизнесі саласындағы экономикалық оқиғаларға болжам жасайды. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қаржылық тұрақтылығын арттыру және қаржылық тәуекелдерін азайту мақсатында ең тиімді басқару шешімдерін салыстырмалы түрде талдау және таңдау әдісін меңгерген
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтері саласында қызмет көрсетудің прогрессивті түрлерін анықтау және талдау, есепке алу және ілгерілету мақсатында соңғы ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолданады, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорнының практикасына инновациялық бағдарламалық өнімдерді енгізу бағдарламасын әзірлейді.
  • Іскерлік хат алмасу, іскерлік қарым-қатынас және этикет дағдыларын қолдана отырып, мемлекеттік тілде құжаттаманы логикалық және грамматикалық тұрғыдан дұрыс рәсімдеуді меңгерген, сөйлеу іс-әрекеті, іс қағаздар жүргізуде түрлі практикалық дағдыларды қолданады
Top