МІМБ-дегі маркетингтік зерттеулер

  • Курстың мақсаты: МІМБ-дегі маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері мен категориялық-тұжырымдамалық аппаратын зерделеу, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясында маркетингтік зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын меңгеру. Пәнді игеру барысында білім алушы қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз ету мақсатында міндеттерді, құрылымды анықтай алады, ақпаратты жинау мен өңдеудің және алынған нәтижелерді түсіндірудің тиісті әдістерін қолдана алады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 7
Top