Қайта өңдеу өндірістерінің инновациялық өнімдерінің маркетингі

  • Мақсаты: Инновациялық өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау және үнемі өзгеріп отыратын нарық жағдайында қайта өңдеу кәсіпорынның маркетинг жоспарын әзірлеу. Мазмұны: Қазақстандағы және әлемдегі инновациялық қызмет. Ұлттық инновациялық жүйені сипаттайтын негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Тамақ өнеркәсібі саласындағы инновациялық қызметтің индикаторы. Тамақ өнеркәсібіндегі модернизация идеялары. Инновациялық маркетинг тұжырымдамасы. Инновация маркетингі.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top