Жарнама және маркетинг

  • Мақсаты: Дизайн-жобалары үшін жарнамалық-маркетингтік коммуникацияларды ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру Мазмұны: Жарнама ұғымы. Маркетингтік коммуникациялар. Жарнамаға қойылатын жалпы талаптар, жарнамалық қызметтің негізгі бағыттары мен түрлері, жарнама нарығының құрылымы. Жарнамалардың тиімділігін талдау; жарнама құралдарын зерттеу, жарнамалық-маркетингтік коммуникацияларды талдау (жарнамалық мәтіндер, ұрандар, көрнекі жарнамалар). Жарнама және жарнаманы жылжыту. Фирмалық стилі және фирмалық сауда белгісі. Көрмелер, баспасөз конференциялары, презентациялар мәні мен міндеттері.. Дизайн-жобасының жарнамалық өнімдерін әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B02170 Сән дизайны
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top