Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнама және маркетинг
-
Мақсаты: Дизайн-жобалары үшін жарнамалық-маркетингтік коммуникацияларды ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру Мазмұны: Жарнама ұғымы. Маркетингтік коммуникациялар. Жарнамаға қойылатын жалпы талаптар, жарнамалық қызметтің негізгі бағыттары мен түрлері, жарнама нарығының құрылымы. Жарнамалардың тиімділігін талдау; жарнама құралдарын зерттеу, жарнамалық-маркетингтік коммуникацияларды талдау (жарнамалық мәтіндер, ұрандар, көрнекі жарнамалар). Жарнама және жарнаманы жылжыту. Фирмалық стилі және фирмалық сауда белгісі. Көрмелер, баспасөз конференциялары, презентациялар мәні мен міндеттері.. Дизайн-жобасының жарнамалық өнімдерін әзірлеу.
-
Образовательная программа 6B02170 Сән дизайны
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2