Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау

  • Мақсаты: ғылыми-педагогикалық қызметкерлердің сапасын бағалау критерийлері мен әдістері туралы білімді меңгеру Мазмұны: ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау критерийлері мен әдістерін әзірлеудің теориялық негіздері. Педагогикалық зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалаудың критериалды аппаратын әзірлеуге қойылатын әдіснамалық талаптар. Зерттеу сапасының критерийлері: жаңалығы, өзектілігі, теориялық маңыздылығы, практикалық маңыздылығы. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын эсперттік бағалау. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістері. Құзыреттіліктер: ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістерін қолдану.
  • Образовательная программа 8D01101 Педагогика және психология
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top