Оқиғалы менеджмент

  • Пәннің мақсаты – коммуникациялық жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін дамыту; сатылымдарды, соның ішінде медиа өнімдерін арттыруға көмектесетін іс-шараларды ұйымдастыру, маркетинг стратегиясын әзірлеу және жылжыту нәтижелерінің тиімділігін, соның ішінде медиа өнімдерін бақылау және бағалау. Міндеттері: білімді қалыптастыру: - жобалық іс-әрекет негіздері; жарнамалық және PR жобаларын ұйымдастыру принциптері мен кезеңдері; жобаны жоспарлаудың негізгі әдістері; медиа-жоспарлау әдістері; - бюджеттеу негіздері; -іс-шараларды басқарудың маркетингтік технологиялары; іс-шараларды басқаруда жарнамалық кампанияны ұйымдастырудың негізгі принциптері; - оқиғаларды басқару саласындағы тиімділікті бағалау әдістері.
  • Образовательная программа 6B11102 Мейрамхана ісі мен қонақұй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top