Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11113 Мейманхана ісі және мейрамхана бизнесі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Жалпы кәсіби шет тілі

    Аталған пән ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін ағылшын тілін тиімді пайдалана отырып, кәсіптік мәні бар ақпаратты талдауға, жалпылауға, жіктеуге мүмкіндік беретін тақырыптарды зерделеуге, шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға және оның шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста еркін көрінуіне, сондай-ақ одан әрі өз бетінше білім алуына бағытталған. Курс барысында магистранттар өз көзқарасын нақты және дәлелді баяндауды және сыни ойлау қағидаттары негізінде жеке кәсіби көзқарасын және зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, коммуникациялауды үйренеді. Пән коммуникацияларда шет тілін меңгеруді дамытуға бағытталған, ол бұдан әрі кәсіптік қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және зерттеу жұмысында, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, хат-хабар жүргізу және іскерлік құжаттар жасау үшін шет тілін пайдалануға мүмкіндік береді. магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениетін, кәсіби қарым-қатынасын арттыруға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелеуге ықпал ете отырып, кәсіби ақпарат алу мақсатында, сондай-ақ тәрбиелік мақсатта арнайы әдебиетпен дербес жұмыс істеу үшін жасалған шарттар мен келісімшарттарға сәйкес келеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақжайлылықтағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі TQGZA 7301

    Бұл курс магистранттарда ғылыми зерттеулер әдіснамасын кешенді түсінуді қалыптастыруға және зерттеу құралдарын қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Ол магистранттарға магистрлік диссертациялар жазуды қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау, дайындау және жүргізу әдістерін меңгеруге көмектесуге арналған. Магистранттар зерттеу нәтижелерін талдайды, қорытындылар жасайды және алынған мәліметтер негізінде ұсыныстар жасайды, сондай-ақ осы саланың ерекшеліктерін ескере отырып, қонақжайлылық және туризм индустриясындағы зерттеу және талдау жұмыстарын бағалайды.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - қазіргі заманғы басқару психологиясының негізгі тәсілдері мен бағыттарын және психологиялық басқарудың негізгі заңдарын ашу, курста басқару қызметіндегі мақсат қою, басқару міндеттерін жоспарлау мен шешудің психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық бақылаудың психологиялық мәні, қателіктері мен артықшылықтары, ұйымды басқарудың нәтижелілігі мен тиімділігі, өндірістік ұйымдар мен психологиялық ахуалды этномәдени басқарудың әлеуметтік-психологиялық негіздері қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сандық маркетинг және электрондық коммерция

    Бұл курстың мақсаты түлектердің ұйымның жалпы принциптері бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады және контент-маркетинг, іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), әлеуметтік медиа, электрондық пошта маркетинг, төлем жүйелері және клиенттер туралы деректерді басқару сияқты онлайн-ортада жылжыту және жарнама стратегияларын зерттеуді қамтиды. Магистранттар цифрлық сату арналарын және электрондық коммерция процестерін басқару бағдарламалық құралын тиімді пайдалану принциптерін зерттейді және цифрлық науқандарды талдау және басқару дағдыларын дамытады. Пәннің маңызды бөлігі цифрлық маркетинг пен электрондық коммерцияның этикалық және құқықтық аспектілерін зерттеу.

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Адам ресурстарын басқарудағы инновациялық технологиялар

    Пән туристік кәсіпорындарда қолданылатын мәселелерге, тәсілдер мен әдістемелерге ерекше назар аудара отырып, туризм саласындағы адам ресурстарын басқарудың заманауи принциптерін зерттеуге бағытталған. Оқыту барысында магистранттар осы саладағы жаңа тәсілдерді, технологиялар мен әдістемелерді меңгереді, сондай-ақ адам ресурстарын ынталандыру және ынталандыру жүйелерін талдайды, бағалайды, инновациялық даму және туристік ұйымның мақсаттарына қол жеткізу мақсатында іс-шараларды ұсынады. Оқыту нәтижесінде адами ресурстарға аудит жүргізіп, персоналға деген қажеттілікті айқындай отырып, магистранттар ұйымның имиджін жақсарту бойынша іс-шараларды әзірлеу, смарт-технологияларды қоса алғанда, жаңа технологияларды енгізу қабілетін қалыптастырады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясының тұрақты дамуын ұйымдастыру және басқару мәселелердің зерттеудің заманауи тәсілдері

    Пән туризм және қонақжайлылық саласындағы ұйымдастыру және басқару мәселелерін анықтауға және шешуге бағытталған. Магистранттар курсты оқу процесінде заманауи технологияларды және жобалау әдістерін (STEM қауымдастықтар, диджитализация, Fidelio, Frontoffice және т. б.) қолдана отырып, туристік нарықтағы проблемалық жағдайларды анықтайды, ұйымдастырушылық және басқарушылық міндеттерді шешеді, жаңа туристік өнімдер мен қызметтерді құра отырып, туристік өнімді жылжыту және сату мақсатында туристік компаниялар үшін ішкі және халықаралық нарықта.жобалар әзірлейді.

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл курс болашақ мамандардың қажеттіліктеріне бейімделген мамандандырылған тілдік дайындықты қамтамасыз етеді. Курс кәсіби контексте қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге бағытталған және салаға қатысты сөздік, грамматикалық және мәдени нюанстарды зерттейді. Интерактивті сабақтар мен нақты сценарийлер арқылы магистранттар шетелдік клиенттермен, әріптестерімен және мүдделі тараптармен тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілін қолдану дағдыларын дамытады. Магистранттарды әртүрлі кәсіби жағдайларда жетістікке жетуге дайындау үшін практикалық қолдану мен мәдениетаралық түсіністікке баса назар аударылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курстың мақсаты - ғылым философиясын, оның пәні мен мәртебесін, қазіргі ғылым философиясындағы көзқарастардың эволюциясын қарастыру, курста қазіргі ғылым тарихының философиялық негіздері мәселесі, ғылыми танымның құрылымы және оның әдістері мен формалары, ғылыми білімнің дамуы, ғылыми ұтымдылық және оның түрлері, ғылымның әлеуметтік-мәдени және институционалдық табиғаты, әлеуметтік-гуманитарлық танымның әдіснамалық принциптері мен әлеуметтік-гуманитарлық танымның онтологиялық негіздері ашылады

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризм және қонақ үй бизнесінің кластерлік моделін дамытуды жоспарлау және болжау әдістемесі

    Курс магистранттарды туризм және қонақ үй бизнесі контекстіндегі кластерлік тәсіл тұжырымдамасын терең түсінумен қамтамасыз етуге және дамудың кластерлік моделіне тән жоспарлау және болжау әдістемесін меңгеруге бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар нарықтық орта мен клиенттердің қажеттіліктерін талдау нәтижелерін ескере отырып, кластерлік модель шеңберінде туризм мен қонақ үй бизнесін дамыту стратегияларын тұжырымдайтын болады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ұйымдық жобалау

    Пән Жобаның мақсаттары мен оған қойылатын талаптарды анықтау, бюджет пен ресурстарды жоспарлау, міндеттерді бөлу және уақытты басқару, жұмыстың дәйектілігін қамтамасыз ету және сапаны бақылау сияқты аспектілерді қалыптастыруға бағытталған. дизайн саласындағы жобаларды құру және басқару пән шеңберінде магистранттар ұйымдастырушылық жобалаудың негізгі әдістері мен құралдарын, сондай-ақ дизайн саласындағы жобаларды басқарудың негізгі аспектілерін үйренеді. Оқыту нәтижесінде магистранттар жұмыстарды басқару және үйлестіру дағдыларын дамыту мақсатында жобаларды ұйымдастыруға және басқаруға байланысты түрлі міндеттерді шешуде машықтанады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты - жоғары мектеп педагогикасының заманауи іргелі теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамаларды, теориялар мен технологияларды ашып көрсету. Курста жоғары білім беруді дамыту мәселелері, оқытуға жеке тұлғаға бағытталған және құзыреттік тәсілдер тұжырымдамалары, тұтас педагогикалық процесс теориялары, оқытудың кредиттік жүйесінің мәні, жоғары оқу орындарын басқару, жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы және тарихы қарастырылады, жоғары оқу орындарындағы ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің және оқытудағы инновациялық технологиялардың мәні ашылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесі дамуының үрдістерін талдау

    Курс мейрамхана мен қонақ үй индустриясындағы заманауи тенденцияларды, соның ішінде тұтынушылардың қалауындағы өзгерістерді, технологиялық инновацияларды және заңнамадағы өзгерістерді талдауға бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар анықталған үрдістер мен нарық ерекшеліктерін ескере отырып, мейрамхана және қонақ үй бизнесі үшін даму стратегияларын тұжырымдау әдістерін қолданады, заманауи тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын ескере отырып, мейрамхана және қонақ үй бизнесі үшін инновациялық тұжырымдамаларды әзірлейді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Мейрамхана және қонақ үй өнімдерін жылжыту стратегиялары мен қалыптастыру технологиясы

    Курс қонақжайлылық қызметтері нарығын, өнімді қалыптастыру технологиялары мен құралдарын, қызметтерді ілгерілетуге әсер ететін факторларды талдау арқылы мейрамхана және қонақүй өнімдерін әзірлеу және ілгерілету ерекшеліктерін зерделеуге және мейрамхана және қонақүй өнімдерін ілгерілетуді жетілдіру жөніндегі стратегиялар мен іс-шараларды әзірлеуге бағытталған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Академиялық бағытталған шет тілі

    Курстың мақсаты – лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамыту мен жетілдіруге бағытталған ғылыми мәтіндер мен коммуникативтік тапсырмалардың негізінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын қалыптастыру, аннотация, қысқаша мазмұн жазу және түсіндіруді қамтитын тілдік және акалемиялық біліктерді пысықтау болып табылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қонақжайлылық индустриясын дамытуға әсер ететін теориялық және әдіснамалық проблемалар туралы мәліметтерді жинақтау негізінде жаһандану жағдайында қоғам өміріне белсенді және жауапты қатысуға, дүниетанымды кеңейтуге дайындалуға ықпал ететін мәдени-білім беру қабылдауын дамытады
  • Кәсіпорындар қызметіндегі шешімдерді, бизнес ортаны ескере отырып, туристік қызметтердің кластерлік нарығын зерттеу үшін қонақжайлылық индустриясын дамытуға әсер ететін жағдайлар мен факторларды талдау, әзірлеу және іздестіру әдістерін қолданады
  • Инновациялық технологияларды қолдану негізінде мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындарының қызметінде түрлі операциялық функцияларды цифрландыру процесін басқару үшін электрондық коммерция және интернет маркетинг құралдарын пайдаланады
  • Маркетингтік зерттеулердің инновациялық трендтерін, тұрақты даму қағидаттарын және басқарудың психологиялық негіздерін ескере отырып, азық-түлік өнімдерін ілгерілету және сату мақсатында тұтынушылардың мінез-құлқын болжау арқылы қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын және бірегей мейрамхана мен қонақ үй қызметтерін басқару жөніндегі түрлі стратегияларды жоспарлайды, әзірлейді және талдайды
  • Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттырудың әдіснамасы мен әдістерін талдай және бағалай отырып, көпмәдениетті кеңістікте сындарлы өзара іс-қимыл жасау тәсілдерін және қонақжайлылық индустриясы саласындағы экономикалық саясатты іс жүзінде іске асыру құралдарын пайдаланып, әлемдік, өңірлік және ұлттық деңгейлерде қонақжайлылық индустриясы қызметінің тәжірибесін жүйелейді және қорытады
  • Инновациялық технологиялар мен жобалау әдістерін пайдалана отырып жаңа қолданбалы өнімдер мен қызметтерді жасауды зерттеу үшін қонақжайлылық индустриясы саласындағы кәсіби міндеттерді шешу мақсатында заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолдану мүмкіндігін дәлелдеп, олардың алдын алу және еңсеру жөніндегі шараларды әзірлеуарқылы қонақжайлылық индустриясындағы әртүрлі проблемалық жағдайларды стратегиялық деңгейде диагностикалайды және айқындайды.
  • Әдіснамалық көзқарас тұрғысынан алынған білімнің мазмұнын іске асырады, қонақжайлылық индустриясының даму көрсеткіштерін сыни бағалайды және туристік және қонақ үй нарығын дамыту перспективаларын бағалау, кәсіпорындар қызметін стратегиялық және тактикалық жоспарлау мәселелерінде шешімдер қабылдайды.
  • Бағдарламаларды, ұсынымдарды, жобаларды әзірлейді, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді талдайды, бағалайды және өңірдегі әлеуметтік-экономикалық-саяси сипаттағы қалыптасқан жағдайларды ескере отырып, қонақжайлылық индустриясының орнықты дамуын ұйымдастыру мақсатында бизнес-идеяны қалыптастырады, қонақжайлылық индустриясы нарығының инновациялық-талдамалық-қолданбалы технологияларының берілген немесе іріктелетін өлшемдері бойынша нәтижелерді жинақтайды және түсіндіреді.
  • Қазіргі экономикалық, әлеуметтік, халықаралық ахуалды сыни талдау, олардың даму тенденциясын бағалау, салыстыру және анықтау үшін шет тілін қолданады, ғылыми құжаттаманы (диссертациялар, есептер, баяндамалар, мақалалар, библиография және т. б.) құрастыру және рәсімдеу түріндегі шет тіліндегі коммуникативті құзыреттіліктің әдістерін көрсету, мақалаларды шет тілінде талдау және тілдік құралдарды салыстыру арқылы әр түрлі тақырыптарда өз ойларын анық, еркін және сәйкес стиль аясында пайдаланады.
  • Инновациялық процестердің тиімділік факторларын талдау және синтездеу үшін ғылыми зерттеу әдіснамасын қолдана отырып, сыни ойлау негізінде ұсыныстар мен қорытындылар жасап, қонақжайлылық саласындағы белсенді зерттеу міндеттерін анықтайды және шешеді.
  • Оқу бағдарламалары мен жоспарларын әзірлеу мақсатында оқу-әдістемелік материалдардың сапасын арттыруды және курстың мазмұны мен оқыту әдістемесін жоспарлауды қамтамасыз ете отырып, өзінің және әріптестерінің оқыту практикасын рефлексиялайды
  • Педагогика, Психология және оқыту әдістемесу саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды пайдалана отырып, әріптестермен кәсіби пікірталастарға бастамашылық жасап, ата-аналармен/заңды өкілдермен сенімді қарым-қатынасты сақтап, білім беру үдерісінде оқыту мен тәрбиелеудің жалпы принциптері мен заңдылықтарын негізінде әрекет етеді және рефлексиялайды.
Top